۱۳۸۶ بهمن ۱۳, شنبه

اس ام اس 6

**- ميدونی سخت ترين روز چه روزيه؟ روزی که قلب هايي که در کنار هم براي هم مي تپيدن از هم جدا بشن. دلهايي که محرم هم بودن، محرم دل کس ديگری بشن
**- اس ام اس ها گاهی پيامی ندارن فقط ارسال ميشن که باور کنی اونی که فکرشو نميکنی الان به يادته..
**- يک شب ماه از خدا پرسيد، چرا فقط مرا ماه آفريدی؟خدا گفت :پس تو کسی که داره اين اس ام اس رو ميخونه نديدی !
**- اگر زندگی يک پرتقال در دستاتتان نهاد، آن را پوست بکنيد و به دنبال دوستی باشيد تا با او قسمت کنيد.
**- تف
. . . . .
تف
. . .
تف . . . با تو کاری ندارم فقط ميخواستم شيشه ي گوشيتو پاک کنم.
**- وقتی که وفا قصه برف به تابستان است و محبت گل نايابيست، به چه کسی بايد گفت با تو خوشبخت ترين انسانم!!؟؟
**- اگه دردی تو پاهات حس کردی... اگه احساس ميکنی خيلی خسته ايی... به خاطره اينه که روزی 1000 بار تو خاطرم ميای و ميری
**- هر لحظه ايی که به دليل رفتار ديگران با تشويش، نااميدی، اندوه ،خشم يا رنجيدگی ميگذرانی،لحظه ايی است که سر رشته ي زندگی را از دست داده ای
**- مردها بر اثر كمبود عاطفه ازدواج ميكنند،بر اثر كمبود حوصله طلاق ميگيرند،بر اثر كمبود حافظه دوباره ازدواج ميكنند.
**- زن بايد 3 خصيصه داشته باشه : نجيب بشه يعنی به جيب شوهرش کاری نداشته باشه خانه دار بشه يعنی از خودش خانه داشته
باشه 3: مثل ماه باشه يعنی شب بياد خونه صبح بره سر کار
**- زندگی قصه تلخیست که از آغازش بس که آزرده شدم چشم به پایان دارم
**- هر چي عشقه با نگينش هرچي خوبه بهترينش آسمونا با زمينش همشون فداي تو
**- من مثبت انديشم بنابراين نقشه ي گنج در چنگ من است.
**- سفيد:ساكت، ابي:دوست داشتني سبز:جذاب ارغواني:گوشه گير سرخابي:خوشتيپ قرمز:شيطون نارنجي:باهوش مشكي :مشكوك كرم: جدي بنفش:زيبا صدفي: خودخواه نيلي:باحال طوسي: بامزه .....ياسي:داغ طلايي:حسود حالا من چه رنگي ام؟ جواب بده.
**- تغيير نتيجه امروز، فردايی متفاوت را رقم ميزند.به آنها که در زندگی راه هاي دشوار و والا را انتخاب ميکنند، پاداش برتر داده خواهد شد
**- تقصير دلم چيست اگر روی تو زيباست_حاجت به بيان نيست که از روی تو پيداست_من تشنه ی يک لحظه تماشای تو هستم_افسوس که يک لحظه تماشای تو روياست
**- هر بامداد آهويي از خواب برميخيزد و ميداند که بايد از تندترين شيرها تندتر بدود وگرنه کشته خواهد شد؛هر بامداد شيری از خواب برميخيزد و ميداند که بايد از تندترين آهوها تندتر بدود وگرنه از گرسنگی ميميرد ؛فرقی نميکند اهو يا شير هر بامداد آمده ي دويدن باش
**- برو پايين
. . . . . پايينتر
. . . . .پايينتر
. . . حالا برو بالا،ولی بدون بالا بری پايين بيای دوستت دارم.
**- صلوات نثار رسول اکرم (ص) کن، و اين اس ام اس رو به 5نفر بفرست تا ميليونها صلوات نثاره آن عزيز شود و تو در آن شريک باشی.
**- اگر دو تا بودي ميگذاشتمت جاي دو تاچشمام حالا كه يكي هستي جات فقط تو قلبمه - ما چه دیر میفهمیم که زندگی همان روزهایی بودکه زود سپری شدنش را آرزو میکردیم
**- دوست دارم تو سيب باشی منم چاقو تا پوستتو بکنم!! چون وقتی چاقو ميخواد پوست سيبو بکنه هی بايد دورش بگرده
**-از شرکت فرش مزاحمتون ميشم اجازه ميديد دلمو فرش زيره پاتون کنم تا هيچ جا جز دل من پا نذاری.
**- آرامش در زندگی بهترين چيزه،بيا به زندگی فکر کنيم،به عشق،به زيباي،به بهشت،به جهنم،به درک،به تو چه،به من چه،ببين من اعصاب ندارما...
**-طرح جريمه لباس تصويب شد..!مانتو كوتاه25000تومن شلوار پاچه كوتاه20000تومن روسري كوتاه10000تومن.كفش رنگي 5000تومن.آقايوني كه قصد ازدواج داريد قبل ازعقدخلافي همسرتون روبگيريد.!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً