۱۳۸۶ بهمن ۲۲, دوشنبه

اس ام اس 12

**- سنگی که طاقت ضربه ي تيشه را ندارد، تنديسی زيبا نخواهد شد.از زخم تيشه خسته نشو که وجودت شايسته تنديس زيباست.*اهورا مزدا*


**- چشمانت... چشمانت چه حرفهايی که براي گفتن ندارند/ بر لبانت مهره سکوت امّا/چشمانت چه گسترده و آزاد سخن ميگويند...


**- چشماتو دايورت کردی رو دلم خيالی نيست، حداقل از رو ويبره درش بيار تا اينقدر دلمو نلرزونه..


**- اگه ديدی 100 نفر دوست دارن يکيشون منم اگه 10 نفر دوست داشتن بازم يکيشن منم اگه ديدی کسی دوست نداره بدون من مردم.


**- دريا باش که اگر کسی سنگی به سويت پرتب کرد سنگ غرق شود و نه آنکه تو متلاطم شوی.


**- ديگران را ببخش نه به اين علت که اونها لياقت بخشش تورو دارند، به اين علت که تو لياقت اون رو داری که آرامش داشته باشی.


**- بچه که بودم تا 10 ميشمردم فکر ميکردم آخر همه چی 10تاس،حالا نميدونم آخر دوست داشتن چقده.ولی ميخوام بگم دوست دارم قده 10تاي بچگی.


**- خواستم اسمت رو بذارم گل گفتم پژمرده میشی خواستم بذارم خورشید گفتم غروب میكنی خواستم بذارم ماه گفتم روزا تنها میمونم گذاشتم سايه كه هميشه كنارم باشي .....

**- ميدونی چرا سوسکا تو تاريکی زندگی ميکنند

.
.
.
.
.
چون اديسن ندارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً