۱۳۸۸ آبان ۱۶, شنبه

اس ام اس >> عاشقانه >> سرکاری >> خنده دار

*-  ميگن خدابه اندازه دل ادمابهشون ميده مگه دل من چقدربزرگه كه خدادوستى مثل توبهم داد

*-  ميگن تنها چيزي كه عادلانه تقسيم شده، عقله.چون كسي نميگه عقل من كمه!

*- میدونی وقتی خداداشت بدرقت میکردبهت چی گفت؟گفت:جائیکه میری مردمی داره که میشکننت،نکنه غصه بخوری؟من همه جاباهاتم; توتنهانیستی،توی کوله بارت عشق میذارم که بگذری،قلب میذارم که جابدی،اشک میدم که همراهیت کنه،ومرگ که بدونی برمیگردی پیشم....
*- میدونی صفای ما پا برهنه ها چیه؟ اینکه ریگی به کفشمون نیست .
*- ميدوني بني ادم اعضاي يكديگرند يعني چي؟يعني مثلا من جيگر توام.
*- میخ نگاهت لاستیک دلم راپنچرکرد
*- الهی میدان بشی وانت بشم دورت بگردم
*- میتوانستیم باهم آسمان راهم بلرزانیم،پس چراکشتی توهم مانندمن بغض رسایت را؟توهمینی،سرکش ومغرور،شاید موج،شایدکوه،درهیاهوی سکوت خویش می پیچی صدایت را
*- مي دوني كوچكترين ذره كه تودنياكشف شده چيه؟دل منه چون برات يه ذره شده!
*- موج گرچه خواب دريا را پريشان مي كند/ بيشه بيدار است از بانگ سپيداران هنوز/ با خليج فارس اي شيخ عرب شوخي مكن!/ شير دريا خفته در آغوش نيزاران هنوز/ (
*- مهم نیست که قشنگ باشی قشنگه که مهم باشی حتی برای یک نفر.(دوستت دارم)
*- مهر دل ما مدام تقديم شما/عمري كه شود به كام تقديم شما/پيدا نشد آن هديه كه در شأن شماست/يك باغ گل سلام تقديم شما..
*- من كاغذتم احساساتتو روم بنويس عصبانيتتو روم خط خطي كن اشكاتو بام پاك كن سردت شد منو بسوزون اما هرگز دورم ننداز٠
*- من غریب دیروز،آشنای امروز فراموش شدہ فردایم، پس در آشنایی امروز می نویسم تا درفراموشی فردا یادم کنی..
*- من عاشق آن دیده چشمان سیاهم بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم گر مستی چشمان سیاه تو گناه است من طالب آن مستی و خواهان گناهم...
*- من سرراه تو دامي ازعشق پهن كردم ولي تو به سرعت از كنار ان رد شدي و گفتي:ميگ ميگ.
*- من بیشمارمرغ گرفتار دیده ام،امایکی چنان تو اسیرقفس نبود،من سرگذشت تلخ فراوان شنیده ام،امابه تلخکامی توهیچکس نبود.‎‎
*- من اهنگ غريب روزگارم غمي در انتهاي سينه دارم تمام هستي ام يک قلب پاک است كه ان را زير پايت مي گذارم
*- من الان توتعميرگاهم ,‏ميدوني چرا?‏‏‏‏‏‏‏چون خرابتم
!!
*- من از یاد عزیزانم دمی غافل نمیمانم نمیدانم عزیزانم زمن یادی کنند یا نه (

*- معادله جالب: ازسن خودت 20 سال کم کن باقیمانده رو با7 جمع کن اگه عدد زوج بود بایک جمع کن اگه فرد بود از یک کم کن اگه رنگ تیره رو دوس داری در 3 ضرب کن اگه رنگ روشن رو دوس داری ضربدر 3.5 کن نتیجه نهایی رو ول کن سرکار بودنت رو حال کن
*- مژده مژده اقاياني كه چون شمع به پاي خانمهايشان ميسوزند تااخراين ماه گازسوز ميشوند
*- مژده اي گوشيا كه بوي اس ام اسي مي آيد - كه ز انفاس خوشش بوي مفتيت مي آيد - بي خود از زرزر ايرانسل گشتيم محزون - كه دگر باره خبر مسيج جديد مي آيد.
*- مدتی کشمکش افتاد میان من ودل، تاشدازپرده برون راز نهان من ودل.
*-  محبت تنها جوشكاري است كه قلب شكشته را رايگان جوش ميدهد،
*- مثل شقايق زندگي كن كوتاه اما زيبا .مثل پرستو كوج كن فصلي اما هدف مند. مثل پروانه بمير درد ناك اما عاشقانه
*- مثل آسمون كه تنها اميدش چند ستاره است ديدن دوباره تو واسه من عمر دوباره است .
*- مثل آسمون عجيبىشبى آبى شبى قرمزولى هررنگى كه هستى منو دوست داشته باش
*- ماغرق گناهيم ولي پاك سرشتيم حسرت زده ي يك وجب ازخاك بهشتيم شكرانه ي زايل شدن حالت اغماء ازخوردن آن ميوه ممنوعه گذشتيم هرچندكه ابليس بسي وسوسه هاكرداماچوپري بنده ي خناس نگشتيم غفلت بكشديونس جان دردل ماهي چون غمزه هستي به دل مزرعه كشتيم افسوس كه اين ماه مبارك به سرآمددردفتراعمال ثوابي ننوشتيم.
*- مادرهيچ سرزمينيزندگي نميكنيم منزل هميشه ما قلب كسيست كه دوستش داريم.
*- ماادعانمى كنيم همواره به يادكسانى هستيم كه دوستشان داريم ولى مى توانيم ادعاكنيم لحظاتى كه به يادشان نيستيم نيز دوستشان داريم.
*- ما را يك دل از خوبان جدا نيست،ولي صد حيف خوبان را وفا نيست،به دوستان دل سپردن كار سهل است،ز دوستان دل بريدن كار ما نيست.
*- ما را که درد عشق وبلای خمار کشت یا وصل دوست یا می ساقی دوا کند .
*- لوطي ترين پيامك سال:چروك لبتيم،بخند نابودشيم.
*- یارو راديوگوش ميداد راديوگفت مسير بزرگراه همت به امام حسين بسته است. یارو ميگه بسته كه بسته ديكه چرا قسم ميخوري!
*- طرف اسم پيامبريادش ميره ميگه؟شادي روح خسيوره امام علي صلوات.(توضیح اینکه خسوره یعنی پدر زن.
*- گفتمش نقاش را نقشي بكش از زندگي / با قلم نقش حبابي بر لب دريا كشيد. / گفتمش تصويري از ليلي و مجنون را بكش/ عكس حيدر در كنار حضرت زهرا كشيد./ گفتمش بر روي كاغذ عشق را تصوير كن / در بيابان بلا تصويري از سقا كشيد/ گفتمش سختي و درد و آه گشته حاصلم / گريه كرد آهي كشيد و زينب كبري كشيدياحق
*-  گفتم كه خدا مرا حياتى بفرست، طوفان زده ام راه نجاتى بفرست، فرمود كه با زمزمه يا مهدى(ع)، نذر گل نرگس صلواتى بفرست.
*- گرنيايي تاقيامت انتظارت ميكشم-منت عشق ازنگاه پرشرابت مي كشم -نازچندين ساله ءچشم خمارت ميكشم -تانفس باقيست اينجاانتظارت ميكشم/
*- گرمترين احساساتترا نصيب كسي كن كه در سردترين لحظه هابه ياد توست!

*- گاهی آنقدر غرق آرزو هستی که فراموش می کنی خودت آرزوی کسی هستی.
*- کوچکترکه بودیم،دل بزرگتری داشتیم،امروزکه بزرگیم، چقدردلتنگیم.
*- کلاغ وطوطی هردو زشت وسیاه آفریده شدند،طوطی اعتراض کردوزیباشد،کلاغ به رضایت خداراضی شد،اکنون طوطی درقفس است وکلاغ آزاد.
*- کاش میشد دربسیط چشمهایت جا شوم/ "باتو" ای رویای من آبی تراز دریا شوم/ بی تو ای خورشید عالمتاب می دانی شبم؟/کاش میشد در حریم "عشق تو" فردا شوم.
*- کاش می شدتوروزگارت/توبهار موندگارت/میون این همه یارت/من باشم داروندارت
*- كوچكترین محبتها حتی ازضعیفترین حافظه ها هم پاك نخواهد شد.
*- كوتاهترين فاصله براي گفتن دوستت دارم يك لبخنداست،يك دنيالبخندبراي تو
*- كجايى؟من تصادف كردم،بدجورى صدمه ديدم!خوردم به عظمت مرامت،چپ كردم!
*- كاش باران بودم تا غبارغم هايت راميشستم كاش نسيم بودم تاصورتت رانوازش ميكردم اماافسوس نه بارانم نه نسيم ولى هرچه هستم دوستت دارم.
*- ز حق توفيق خدمت خواستم دل گفت پنهاني/چه توفيقي از اين بهتر كه خلقي را بخنداني.

*- قيمت ميوه توى ميدون تره بار به شدت افزايش يافت ارزش خودتو بدون. هلو .
*- قلمي خواهم ساخت،از ني باغ بهشت،جوهر از شيشه ذات،كاغذ از صفحه دل،نور از شمع حيات،تا نويسم همه جا،نام زيباي تو را.
*- قسم بهLove پاکم، زعشقYou هلاکم. اي گل ريشه ريشه I love youهميشه
*- قانون چهارم نیوتون:زمین جاذبه ندارد;تو تنها جاذبه ی زمینی!!!
*- فكركردى sms فرستادم كارم پيشت لنگه يا دستم زير سنگه ؟ نه گلم دلم واست تنگه.)
*- فرشته هاوجوددارن، امابعضی وقتاچون بال ندارن،ماباونامیگیم دوست،تقدیم به فرشته ی بیبالم.
*- فراموش نكن چون فراموش شدگان هرگز فراموش كنندگان رافراموش نميكنند .

*- فراموش مكن تا باران نباشد رنگين كمان نيست تا تلخي نباشد شيريني نيست وگاهي همين دشواري هاست كه از ما انساني نيرومند تر وشايسته تر مي سازد خواهي ديد + آري خورشيد بار ديگر درخشيدن آغاز مي كند .
*- فدات فدات يه بوس برات كنج لبات يه چسب بزن بچسبونش كه در نره ازرولبات-
*- فاصله تابش خودرا برديگران تنظيم كن...خداوندخورشيدرادر جائى نهاده كه گرم كند، ولى نسوزاند.
*- غربت را نباید در الفبای شهر غریب جستجو کردهمین که عزیزت نگاهش را به دیگری فروخت تو غریبی!
*- عميق ترين درد زندگى مردن نيست بلکه نداشتن کسى است که الفباى دوست داشتن را برايت تکرار کند و تو از او رسم محبت بياموزى.
*- عمری که عجل در پی آن می تازد-هر کس که غصه می خورد میبازد.
*- عمرم ،جونم ،قشنگم ،نفسم ،قربونت بشم، دورت بگردم، فدات شم ،خوشگلم ،مهربونم، اینارو تمرین میکنی هر وقت من رو دیدی بهم میگی.

*- عشق فقط عشق لاتی . عرق سگی و آبجو قاطی. پری و زری وشمسی و فاطی.حبس ابد بدون ملاقاتی.فکر نکنی گنده لاتیم.به جون خودت خاطر خاطیم.
*- عشق راازماهی بیاموز، كه چه بی پایان آبراپراز بوسه های بی پاسخ میكند.
*- عاشق حقیقی کیست؟آنکس که چنان ازعشق لبریزاست که آفتاب مهررابه کسانی می تاباندکه دردخمه های نومیدی واندوه زندگی می کنند.
*- طورااذسميم غلب وباطمام وجوددوصط دارم،مگربيصواطادل ندارن؟
*- طوجه،طوجه: عاموظش علفباي فارصی سد در سد تزمینی،جلصه عول رایگان-
*- ضدحال ميدونى چيه؟يه كچل بره موبكاره اسمش براى حج تمتع دربيايد.