۱۳۸۸ آبان ۳۰, شنبه

اس ام اس توپ


  اصفهونیه نذر می کنه اگه دانشگاه قبول بشه مادرشو پیاده بفرسته کربلا!
####********@@@@@@@@@********####
ترکه زنگ میزنه به دوستش، آهسته میگه: من الان توی جلسه ام. بعدا باهات تماس میگیرم!!
####********@@@@@@@@@********####
زمان استاد فراموشی است ، مبادا شاگرد این استاد بشی ...
####********@@@@@@@@@********####
 
یکی تصادف می کنه می میره ، یکی پیر میشه می میره ، یکی بیمار می شه می میره ، بالاخره هر کی یه جور می میره ، اما من ... واست همه جوره می میرم !
####********@@@@@@@@@********####
تنها برنامه ای که تکرارش آرزوی من است ، پخش زنده ی نگاه توست !
####********@@@@@@@@@********####
دیشب دفترچه قسطامو ورق میزدم ، تا آخر عمر بدهکار مهربونیاتم ...
####********@@@@@@@@@********####
 
سرخی چشم کبوتر میدانی از چیست ؟ نامه ام می برد و بر حال دلم خون می گریست .
####********@@@@@@@@@********####
 
فردا صبح وقتی چشمای قشنگت رو باز می کنی ، یادت باشه که شب قبل یکی به یاد تو چشماشو بسته ...
####********@@@@@@@@@********####
 
فدایت ای گل زیبای هستی 
نمی دانم کجا بی من نشستی 
قشنگی های دنیایم تو هستی
یگانه گنج فردایم تو هستی
####********@@@@@@@@@********####
 
زندگی را می توان با یک نگاه آغاز کرد
می توان با شاخه ای گل از بهاران یاد کرد
کلبه های زندگی را قهر ویران می کند
می توان با شاخه ای گل از بهاران یاد کرد
####********@@@@@@@@@********####
لالا لالا بخواب دنیا خسیسه
واسه کمتر کسی خوب می نویسه
یکی لبهاش همیشه غرق خنده است
یکی پلکهاش تو خوابم خیسه خیسه
####********@@@@@@@@@********####
خوشبختی داشتن دوست داشتنی ها نیست ، دوست داشتن داشتنی هاست .
####********@@@@@@@@@********####
 
گوهر خویش را مکن تقدیم هر ناقابلی 
صبر کن پیدا شود گوهر شناس قابلی
####********@@@@@@@@@********####
 
انسان همان اندازه خوشبخت است که در ذهنش احساس می کند .
####********@@@@@@@@@********####
 
کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا 
تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا
####********@@@@@@@@@********####
 
اگر روزی مرا نخواستی فریاد نکن ... آهسته در گوشم بگو تا آهسته بمیرم ...
####********@@@@@@@@@********####
 
لبخند بدون این که دهنده اش رو فقیر کنه ، گیرنده اش رو ثروتمند می کنه !
####********@@@@@@@@@********####
 
می روی و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم . بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقیست...
####********@@@@@@@@@********####
سوال کنکور 88 آرامگاه سعدی کجاست !؟ 1- خونشون!؟ 2- خونمون !؟ 3- تو حیاط !؟ 4- اتاق تمساح ها ))) 
####********@@@@@@@@@********####
كامپیوتر برای چت چت روم برای كاربران جدید دختر 10 عدد برای پسران بیكار پول كارت اینترنت باید بدهیم پول تلفن جدا و دیگر هیچ
####********@@@@@@@@@********####