۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

اس ام اس عاشقانه جدید

کوچولو ، موچولو ، لولو ، مولو ، هلو ، نونو ؛
اینارو نوشتم که بخونی لبات غنچه شه بوسش کنم
بووووووووووووووووووووس


*******************


یک رو تو جهنم همدیگه‌رو می‌بینیم،


آخه هردومون جهنمی هستیم،


تو به جرم اینکه قلبم رو دزدیدی


و من به خاطر اینکه جای خدا تو رو می‌پرستم!


*******************


من حاضرم خودمو اونقدر کوچک کنم که توی قلب شما جا بشم


*******************


شما طبق قانون ?? ماده ? قوانین دوستی


به حبس ابد در قلب من محکومید . آیا اعتراضی دارید .


*******************


کاغذتیم .. احساستو روم بنویس.


عصبانیتتو روم خط خطی کن.


اشکاتو باهام پااک کن.


حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم شی .


فقط دورم ننداز !!
سلام ، از سرد خونه مزاحم میشم !


اینجا یه قلب یخ زده هست که منتظر اس ام اس گرم شماست !


------------------------------------------------------


توی معبد چشات هرکی در زد ، باز نکن !


چون اونجا فقط زیارتگاه منه !


------------------------------------------------------


من اگر روح پریشان دارم / من اگر غصه هزاران دارم


به تن و زندگی ام زخم فراوان دارم / به تو و دوستی تو ایمان دارم . . .


------------------------------------------------------


دلم از عشق سهم کمی داشت / برایم با تو بودن عالمی داشت . . .


-------------------------------------------------------


دنیای پرنده قفس است و دنیای ماهی اقیانوس و دنیای من معرفت توست . . .