۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

کوچولوها رو ببین





من  وقتی یه شکست عشقی بزرگ خوردم sad




من در ماشین
day dreaming



 

من در باشگاه
cowboy


من, وقتی یه گندی زدم
I don't want to see


 

من در مسابقان بوکس... feeling beat up

من وقتی مرد عنکبوتی شده بودم cool

 

من وقتی مامی نبودم  worried


من وقتی که ذوق ترکونده بودم tongue


من در شب امتحان d'oh


من در حال چت thumbs down


من وقتی خیلی گرسنم بود whistling


من در حال هندونه خوردن batting eyelashes


من وقتی مامان باهام بازی میکرد love struck


من...! نه بابا من اصلا تو این عکس نیستم به جون خودم، اینا دوستامند... I don't want to see


من وقتی خراب کاری کرده بودم d'oh


من , وقتی اصلا اعصاب درست حسابی ندارم
at wits' end
 

من وقتی که دهقان فداکار شدم :177:


من در حال دیدن یک خواب خــــــــیلی خوب day dreaming



 

من در انتظار آبجی کوچولوم dancing


من وقی سیا مست کرده بودم :6qwup3:


من .... نه ببخشید این دوستمه  laughing


 


من , وقتی به شدت دارم به خودم افتخار میکنم
rock on!


 


من , بعد از دیدن یک فیلم مزخرف هندی 
don't tell anyone



 
من و دوست دخترم big grin


وای که بیچاره کردند ما رو این دختر ها chatterbox

من در حال حالگیری oh go on


من وقتی خیلی کنجکاو بودم oh go on


من وقتی پیشنهاد ازدواج به دوست دخترم دادم love struck


من وعیال big hug


من و عیال در پارتی 

 
من , اولین باری که شمارو ديدم party

 

اگه گفتید من کدومم...! big grin



دوستون دارم kiss
بای wave love struck








__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً