۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

یه سری جوک دیگه (( این جوک ها هم درباره فارس هاست پس به دل نگیرین ))




ترکه زنگ میزنه به مخابرات میگه: آقا ببخشید سیم تلفن ما خیلی بلنده، اگه
میشه لطف كنید از اون طرف یه کم بكشیدش


یه روز ترکه میخواسته با قطار بره مشهد، وقتی میره تو كوپه از مسافر
روبرویش میپرسه به سلامتی شما دارین برمیگردین؟



يه آخونده ميگن بلدي انگليسي شماره ها رو بگي؟ميگه:
کاري نداره، وان، تو، تري، فور، فايو، نعوذبالله سکس


لره موقع مرگش بچه هاشو جمع میکنه بهشون یه چوب میده میگه بشکنید میشکنن
.
 بعد یه دسته چوب میده میگه بشکنید میشکنن . بعد یه دسته بیل میده میگه
بشکنید میشکنن . بعد 10 تا دسته بیل میده میگه بشکنید میشکنن. مفتول میده
میشکنن تیر اهن 18 میده میشکنن . میگه کره خرا لر بازی در نیارین میخوام
نصیحتتون کنم



در اثر زلزله ای شدید در لرستان 13 نفر زخمی و در اثر تقسیم چادر 552 نفر کشته شدند



ترکه جلوي آيينه وايساده بود بعد گفت: جون داداش من تو رو يه جا ديدم.
بعد کمي فكر كرد و گفت: آهان تو رو توي سلموني ديدم



 
يه بابايي يه پنگوئن رو تو خيابون پيدا ميکنه مي بردش به پاسگاه کلانتري
به افسره ميگه : اينو چيکارش کنم ؟ افسره ميگه بايد ببريش باغ وحش...
چند ساعت بعد افسره تو خيابون مي بينه همون يارو با پنگوئنه دست تو دست
هم دارن راه ميرن ، ميگه : اه ! نبرديش باغ وحش ؟
طرف ميگه : چرا ، الان دارم ميبرمش سينما



به ترکه ميگن شما آشغالاتون رو تو چي ميريزيد ميگه لاي نون! ميگن لاي
نون؟ ميگه نميدونم لاي نون يا ناي لون



ترکه تو ماشینش آهنگ عربی گذاشته بود با صدای بلند. بهش گیر می دن می گه:
ای بابا! نمی زارید تو این ماه محرم یه قرآن شاد گوش بدیم



ترکه یه 200 تومانی پیدا می کنه که وسطش سوراخ بوده .. می گه: ای بابا!
اینم از شانس من وسطش گوشه نداره



 
غضنفر از تاکسی پیاده می شه درو محکم می بنده می گه پدر سگ خودتی. راننده میگه من که چیزی نگفتم ، غضنفر می گه بعدا که می گی



 
بچه مثبته از لره میپرسه : آقا ببخشید... خیلی خیلی عذر
میخوام..شرمنده.. روم به دیوار.. اسمتون چیه؟
لره شاکی میشه، میگه: ایجو که تو پرسیدی، اسمم اَنه



   
يک روز دو تا آبادانی واسه هم خالی می بستند . اولی میگه : ما یه کوه
کنار خونه مون داریم که هر وقت می گیم حمید . دو سه بار میگه حمید….
حمید. حمید.دومی میگه : این که چیزی نیست . ما یه کوه داریم کنار خونه
مون که هر وقت می گیم حمید . میگه : کدوم حمید؟



ترکه میره نون بخره می‌‌بینه که صف مردا خیلی شلوغه میره صف زنونه ،میگه ببخشید آقا خواهرم گفت ۲تا نون بدین



به لره کار ميدن که کف اتوبان رو لاين بکشه روز اول20 کيلومتر رنگ ميزنه روز دوم 10کيلومتر رو و روز سوم کمتر از يه کيلومتر صاحب کارش بهش ميگه هوي چرا تو هر روز کمتر از ديروز کار ميکني؟
ميگه: “من نميتونم بهتر از اين کار کنم چون هر روز دارم از قوطي رنگ
دورتر ميشم



به ترکه میگن عجب مملکت خر تو خری داریم میگه آره بابا من 3 بار رفتم
سربازی هیچکی نفهمید



شهروندان اردبيلي در ادامه راهپيمائي 22 بهمن امروز به تهران رسيدند



تركه زن ژاپني ميگيره هر پنج دقيقه بهش ميگه خوب خوابت مياد برو بگير بخواب



به ترکه می گن شغلت چیه؟می گه:یه اطلاعاتی هیچ وقت شغلشو به کسی نمی گه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً