۱۳۸۸ دی ۱۲, شنبه

اس ام اس NEW


**  تست معرفت شناسی :
 اگه دوستم داری یک جوک بفرست .. ..اگه عاشقمی به من زنگ بزن . ....اگه برات مهمم یک زنگ بزن . ...اگه دوست داری هم دیگرو ببینیم یه sms   خالی بفرست . ...اگه از من خوشت نمی یاد هیچ کدوم از این کارهارو نکن.
**  برو به جهنم.........................................................چون فقط تو می تونی جهنم رو بهشت کنی.
** گر چه از دوری این فاصله ها مأ یوسم از همین فاصله دور تو را می بوسم............ .....
** چشماتو دایورت کردی رو دلم هیچی نگفتم  حداقل از رو ویبره درش بیار تا اینقدر دلم رو نلرزونی ....
**  اگه بگی دیگه دوستم نداری جوجه می شم می رم توی باغچه اینقدر جیک جیک میکنم تا پیشی بیاد منو بخوره.
**  خوشبخت ترین پسر کسی هست که اولین عشق یه دختر باشه و خوشبخترین دختر کسی هست که آخرین عشق یه پسر باشه.!.
 ** مردها مثل جای پارک (پارکینگ) هستن خوبشون که قبلا اشغال شده بقیشون که مونده یا کوچیک هست یا جلو در مردم هست.
**  می گن خدا ابر رو به گریه در میاره تا گل بخنده پس هر وقت بارون اومد یادت نره بخندی.
** گر با غم دوریت نسازم چه کنم / با یاد تو گر عشق نبازم چه کنم / چون در نظرم فقط توی ماییه ناز / گر من به تو ای دوست ننازم چه کنم.
** میدونی چرا بعضی شبها زود صبح می شه؟؟؟؟؟؟ چون خورشید هم دلش برای چشمای تو تنگ میشه.
** همیشه تصور کن توی یه دنیای شیشه ای زندگی میکنی پس مراقب باش به طرف کسی سنگ نندازی چون اول دنیای خودتو می شکنی.
 ** عشق خام میگه: چون به تو نیاز دارم دوستت دارم ، عشق پخته می گه : چون دوستت دارم بهت نیاز دارم.
** نانوا هم جوش شیرین می زند................................................. بی چاره فرهاد!!!!!!!!!
** مهم نیست که قشنگ باشی قشنگ اینه که مهم باشی حتی برای یه نفر...........
** عشق ورزيدن خطاست حاصلش ديوانگي ست عشق ها بازيچه اند عاشقان بازيگر اين بازي طفلانه اند عشق کو ؟! عاشق کجاست ؟! معشوق کيست؟
** اگه ""میوه ممنوعه"" رو بخوری، ""شکرانش" رو به جا نیاری، میری تو ""اغماء""، بعد میری زیر ""یه وجب خاک
** برو به جهننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننم    ..........................................اخه فقط تویی که میتونی جهنمو بهشت کنی.
** اينکه چقدر زمان داري مهم نيست ،.........................بلکه مهم اينکه چگونه مي گذرونيش.
** كسي كه هم ساز و هم ترازي تو نيست...........................................به دوستي مپذير! (كنفوسيوس)
** از مخالفان نهراسيد..........................................زيرا بادبادک با باد مخالف بالا ميرود (هاميلتون مايي)
** اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده .....بدان بنزین نداره ..سکته کرده
** موفق کسي است که با آجرهائي که بطرفش پرتاب مي شود، ..يک بناي محکم بسازد.
** اگر در تپش باغ خدا را ديدي همت كن و بگو ماهي ها حوضشان بي آب است
** عشق يعني يک تبسم يک نگاهيک جهان شوريدگي در لحظه ها
** از طرف اوني که تنهاست ، تنها اومده ،تنها ميره ،تنهاش ميزارن ، تنها يک آرزو داره ، اونم اينکه تنهاش نزارن
** دل کسي رو شکستي يه ميخ بکوب به ديوارهر وقت دلش رو به دست آوردي ميخ رو از ديوار بکنولي مي بيني که هميشه جاش مي مونه
** دلتنگي نه از نبود تو!................دلتنگي از وجود تو از حضور توست............... دلتنگي از نبود من در وجود توست
** مرد، اين موجود بيچاره! وقتي به دنيا مياد، همه حال مامانشو مي پرسن!وقتي ازدواج مي کنه همه مي گن چه عروس خوشگلي! وقتي مي ميره همه مي گن بيچاره زنش
** نه در زيبايي بهار،.......نه در زيبايي تابستان،.......... شکوهي را نيافتم که در چهره اي از پاييز ديده ام
** دانشمندان به اين نتيجه رسيدند که مهمترین  عامل طلاق ازدواج است
**  پرسيد چون دوسم داری بهم نياز داری يا چون بهم نياز داری دوسم داری ؟!
 بهش گفتم چون دوست دارم بی نياز ترين آدم روی زمين هستم
** این اس- ام-اس رو خوندی یعنی دوستم داری........اگه پاکش کنی عاشقمی.....اگه جواب بدی دیوونمی....اگه جواب ندی یعنی منو می خوای............ .......حالا چه خاکی تو سرت میریزی؟؟؟؟؟؟
** به اندازه ی موهای سرم دوستت دارم ...امضا :حسن کچل
** عزیزم تو گاو منی ............ .. ناراحت نشو الان می فهمی . گ: گلمی. ا : آرزومی.و: وجودمی
** بي تو نه امور جهان لنگ ميشه نه بين زمين و آسمون جنگ ميشه ، نه كوه آب ميشه نه آب سنگ ميشه
، فقط دل من واسه تو تنگ ميشه
** یارو صبح ميره خونه ي دوستش ، بعد از يه ساعت مياد که بره ..........دوستش ميگه نهار بمون ، نهار ميمونه ، بعد نهار مياد بره... دوستش ميگه : حالا بيا يه دست تخته بزنيم ، بازي تموم ميشه مياد بره ،  دوستش ميگه : بدون شام که نميشه.شام ميخوره مياد بره ، دوستش ميگه دير وقته! بخواب فردا برو، ميخوابه. صبح مياد بره دوستش ميگه : با شيکم خالي؟ بمون بعد صبحونه برو ، يارو ميگه : نه ديگه..خانم بچه ها تو ماشين منتظرند
** وقتي كسي اذيتت ميكنه 42 تا ماهيچه استفاده ميشه براي اينكه اخم كني !!!!!!!  اما فقط 4 تا ماهيچه برا اينكه دستت و دراز كني تا بكوبي پشت كله اش استفاده ميشه
 ** از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه
** عشق به دست اوردن هرانچه خواستی نیست عشق هرانچه است که برای او از دست میدهی  برای صرف جویی در مصرف سوخت از  ** خانمهای عزیز خواهشمندیم  با اولین بوق سوار شوند
** وزارت ارشاد توزيع بازي نيد فور اسپيد را بدون کارت هوشمند سوخت متوقف کرد
** خواهم تورا مهمان کنم  درگوشه اي ازقلب خويش.....اياقبولش ميکني ؟ اين قلب ويرانه را؟؟؟
** بياييدکمترخطوط قلبمان را اشغال کنيم. شايد خداپشت خط باشد.
** هيچ كس نمي تواند به عقب برگردد و از نو شروع كند، اما همه مي توانند از همين حالا شروع كنند و پايان تازه اي بسازند.به شانه ام زديکه تنهاييم راتکانده باشي!! به چه دلخوش کنم؟؟تکاندن برف ازروي ادم برفي؟؟؟
** براي‌ فرد سالم، دوست‌ داشتن‌ عيب‌هاي‌ ديگري‌ بزرگترين‌ دليل‌ عشق‌ است. «ميرا اثر کريستوفر فرانک‌»
** يه روز عشقت رو دزديدم و براي اينکه جاش مطمئن باشه اون رو تو قلبم قايم کردم اما نمي دونستم که يه روز براي اينکه اونو پس بگيري قلبم رو مي شکني!
** زنها هرگز نميگويند ترا دوست دارم ولي وقتي از تو پرسيدند مرا دوست داري بدان كه درون آنها جاي گرفته اي. (رو شفوكو)
** دوست داشتن بهترين شکل مالکيت است و مالکيت بدترين شکل دوست داشتن
** شل سيلور استاين درون تو صدايي هست که تمام روز در وجود تو زمزمه مي کند؛حس مي کنم اين درسته، مي‌دانم اين يکي غلطه. نه معلم، نه واعظ، نه پدر و مادر، نه دوست و نه هيچ آدم عاقلي نمي تواند بگويد چه چيز درست است و چه چيز غلط.
** تنها به صداي درونت گوش کن!گرامي‌ترين و زيباترين‌ها در جهان، نه ديده مي‌شوند و نه حتي لمس مي‌شوند، آنها را تنها در دل بايد لمس کرد.«هلن کلر»
** عسلم گلم نازم عمرم جونم قشنگم ..نفسم عشقم قربونت بشم دورت بگردم ...اينا رو تمرين ميکني منوکه  ديدي  بهم بگو
** مي دوني CNG مخفف چيه؟ يعني سوخت نداريم جيگر
** اين اس -ام -اس رو با احساس بخون ..آتش زدي بر خر منم ...آتش زدي بر خرمنم ..واي خرمنم ..واي خرمنم ...واي خر منم ..واي خرمنم......واي خرمنم.. واي خرمنم ............واي خرمنم ..واي خرمنم ...............خوب بسه ..ميدونم 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً