۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

اس ام اس جدید 2010


**- بدبخت پسرها :وقتی به دنيا مياند ميگن خوش به حال مادرش. وقتی ازدواج ميكنن ميگن چه عروس خوشگلی وقتی هم که ميميرندميگن بيچاره زنش
**- مرده به زنش ميگه ميدوني فرق تو با ازراييل چيه؟: اونو ببينم ميميرم.تو رو نبينم ميميرم.
**- يه بارازمربي يك كشتي گير ميپرسند چرا بازيكن شمافقط روي سرحريف كارمي كندمربي ميگه ّّاخه شاگردسلموني
**-
2     2     2   2    2نيا ديگه مثل تو ندااااااااااره. گو ميخوره مثل تو بياره
**- يك نفرپدرش ميسوزدسردرمغازه اش مينويسد:به علت پدرسوختگي مغازه تعطيل ميباشد.
**- من گلم تو منگلي باهم ميشيم گلمنگلي
**- به حرمت اون گوسفندي كه جونه حضرت اسماعيل رو نجات داد 6 بار بگو :بع... بع ...بع...
**- ديشب خواب تو رو ديدم . با لباس نارنجي اومده بودي درخونمون ….ميگفتي =اشغال نداريد.
**- تركه مي خواسته نماز بخونه مهر نداشته امضا مي كنه
**- ادم به 6 دليل شانس اورد چون حوا نمتونست ايناو بهش بگه:
 
1- من ادمت كردم2- برو از شوهراي مردم يادبگير3- ديشب كجا بودي؟4- چرا پولاتو ميدي مادرت؟
5- چرا به اون زنه نگاه كردي؟6- مي دوني من چند تا خوا ستگار داشتم؟
**- در چمن زار قلبم تو تك وزغی بیش نیستی
**- چشمات مثل درياست اجازه مي دي جورابامو توش بشورم
**- ميدونی 21593 يعنی چی؟؟؟ ميای ما 2 تا 1 بشيم 5 دقيقه باهم باشيم 9 ماه ديگه 3 تا بشيم؟؟
**- یه ترکه میمیره. شب اول قبر ۶۲ تا فرشته میان سراغش. ۲تاشون سوال می کردن... ۶۰ تاشون حالیش می کردن

**- ترکه عروسی میکنه شب عروسی زنش بهش میگه تو چرا هیچ کاری نمی کنی؟!! ترکه میگه: حرف نزن من زن گرفتم از این کثافت کاریا نکنم cowboy
**- با همه ي وجود سرمو رو شونه ي مهربونه تو ميذارم و يواشکی دماغمو با لباست پاک ميکنم ! (
**- ماهی شده بود باورش ، تور اگه بندازن سرش ، ميشه عروسه ماهيا ، شاه ماهی ميشه همسرش، طفلکی باورش نبود، نگاه گرم ماهيگير، ميشه نگاه آخرش.
**-  اين اس ام اس رو تا 3 روزه ديگه نخون. . . .  ميگم نخون . . . . . نرو پايين !. . . .
.
بيخيال شو . . . . .  نه نميشه بهت اعتماد کرد، همون 3 روز ديگه اس ام اس ميدم
**-  وييز . . . . . .ويييزز . . . . ..ويييزّز . ويييييييزّزّز....تـــــــــــــق
کشتم مگس بود ميخواست از خواب بيدارت کنه حالا راحت بخواب!!!
**-  محبت مثل سکه ميمونه که اگه بيفته تو قلک قلب ديگه نميشه درش اورد اگرم بخوای درش بياری بايد اونو بشکنی....!
**-  دوست داشتم جيگرتو بخورم اما حيف که بايد تا عيد قربون صبر کنم
**-  ای پيتزای عشقم !همبرگر قلبم !کباب زندگيم ! و اسپاگتی افکارم ! بی تو من فلافلم
**-  تو را در زندان دلم محکوم ميکنم تا در دادگاه عشق اعتراف کنی که دوستم داری
**-  يارو میمیره، عكس نداشتن سرخاكش بذارن،تاگردن خاكش میكنن!!
**-  انسان هم ميتونه دايره باشه هم يه خط راست. تو ميخوای چه کار کنی؟ تا ابد دوره خودت بچرخی يا تا بی نهايت ادامه بدی؟
**-  درجات هشت گانه ي ديوانگی:1)گيج 2)خنگ 3)پپه 4)يول 5)اسکل 6)شاسکول 7)گاگول 8)...اسمت چی بود؟
**-  بايد گاهی سکوت کنيم شايد خدا هم حرفی براي گفتن داشته باشد ! ! ! زرتشت
**-  دره فرصتها به روي شما باز نخواهد شد، مگر اينکه قدری آنها رو هل بدهيد.
**-  برو به جهنم . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . .  .. .  .چون فقط تو ميتونی اونجا رو بهشت کنی
**- عشق' از 'دوستی' پرسيد: فرق منو تو چيه؟دوستی گفت: من ديگران رو با سلامی آشنا ميکنم تو با نگاهی.من اونا رو با دروغ جدا ميکنم تو با مرگ.....
**-  اگه يه موقع مورد حمله يک پسر قرار گرفتی شلوار اونو بکش پايين دامن خودتو بده بالا ! فکر بد نکن! آخه اينجوری تو ميتونی بدوی ولی اون نميتونه .
**- اگه مثل اشك تو چشام باشي براي موندنت تا آخر عمرم گريه نمي كنم
**- هميشه هستند كساني كه نمي خواهند پرواز تو را ببينند تو به پرواز فكر كن نه به آنها!
**- اگه خواستی بوسم کنی به نکته زير توجه کن  . . . . . . . . . . . . . .  ديدی ميخوای بوسم کنی!!!!!!!!!!!!!!
. . . . . . . . . . . . . . ..
خجالت نميکشی؟
**- آنچه به پروردگارم مديونم دوست داشتن ديگران است .
**-  اگه ميتونستم مجازاتت کنم از تو ميخواستم به اندازی که تو رو دوست دارم منو دوست داشته باشی .
 
**- ميدوني اين چيه؟ -®-®-®-®->يه سيخ گوجه كه جيگرش داره اس ام اس ميخونه.
**-  از يكي مي پرسند كجاي تهران مي نشيني?جواب ميده خب معلومه هر جا خسته بشم
**-  دنيا 3 اصل داره:1-خاطرت 2-غم 3-عشق با اولی زندگی کن دومی را هم به خاطره سومی تحمل کن
**-  دعاي خانم ها:خدايا عشق بده تا همسرم را دوست بدارم صبر بده تا تحملش كنم اما قدرت نده كه ميزنم لهش مي كنم
 ها ها من اس ام اس نبيدم صداي وجدان موبايلت بيدم وخواستم منو ازجيبت بيرون وياري هواوخورم
 
**- ببخشيد مزاحم ميشم،از جلوی گل فروشی رد ميشدم ديدم قشنگترين گلش نيست!نگران شدم،گفتم اس ام اس بزنم بگم:گوسفند،چرا خورديش!
**- شما طبق قانون 28 ماده 5 قوانين دوستی به حبس ابد در قلب من محکوم هستيد آيا اعتراضی هم داريد؟
**- رو تو يه حساب ديگه ميکردم ناراحت نشو ولی تازه ميفهمم مردم راست ميگن تو آدمه دو رويي هستی:*يه روت ماه*يه روت گل يکی از يکی قشنگتر.!!
**- اخر يه روز پرينت قلبم رو ميگيرم تا باورت بشه که با هر نفسم صد بار ميگم دوستت دارم.
**- تولدت مبارک.ها!!؟...نه يعنی پيوندتان...نه يعنی برد غرور آفرين تيم...نه چيزه...!ماه مبارک رمضان...نه اصلا ولش کن دوست دارم.
**-  امروز دو نفر از من ادرس و شمارتو گرفتن که بيان پيشت،منم دادم!يکيشون خوشبختی بود اون يکی موفقيت، مرتب ميان ديدنت.
 **-  شترها چهار دستن:
1- شترهايي كه در خواب پنبه دانه مي بينن 2-شترهايي كه با بارشون گم مي شن 3-شترهايي كه در خونه ها مي خوابن
4-شترهايي كه اس ام اس مي خونن ……………..تقديم به تنها شترپرنده ي قلبم
**- نگريستم به گريستنت، گريستم به نگريستنت، گريستم و تو نگريستي، نگريستم و تو گريستي، گريستم ولی نگريستي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً