۱۳۸۸ دی ۲۱, دوشنبه

اس ام اس جدید و قدیمی مخلوط


** آرامش در زندگي بهترين چيزه بيا به آرامش فکر کنيم به زندگي به عشق به زيبايي به بهشت به جهنم به درک به تو چه به من چه برو اعصاب ندارم
**  هر وقت حس کردي همه درها به روت بسته شده و دلت پر از غمه .. دستات رو تا جايي که ميتوني بلند کن ..آره  تا اون جايي که ميتوني از خدا قدرت بخواه.... با تمام وجودت فرياد بزن  و با تمام توانت دو بامبي بزن تو سرت
** به نيت 124000 تا پيامبر صلوات بفرست و اين اس ام اس رو براي 124000 نفر بفرست انشاالله تا اخر اين ماه خبر  خوشي از طرف مخابرات بهت مي رسه
** خري گم کرده ام با بار کاشي  ....اس -ام - اس مي زنم بلکه تو باشي
** تو مث خورشيد هستي .. ميدوني چرا؟؟ چون با همون نگاه اول دوزاريم افتاد که از پشت کوه اومدي
azizam
do
;;;;
;;;;
dos
;;;;
;;;;
dose
;;;;
;;;
doset
;;;
;;;
dosetta =6 ta
** تقويم تاريخ پـيدايش اولين عشق آدم به حوا: آيا فقط من رو دوست داري ؟؟ حوا به آدم:آخه .آي-کيو مگه چاره ديگه اي هم دارم ؟
** سرتو بذار رو شونه هام خوابت بگيره جاخالي ميدم بخوري زمين حالت بگيره
** مواد به كار رفته در ساخت زن : گوشت و استخوان 60 كيلو ... عشوه 40 خروار ... زبان 14 متر .... توانايي بيان 2000اسب بخار ...
 قدرت اشك ريزي 5 ليتر در ساعت ... منطق 3 گرم .. عقل 0.5 مثقال .... لجبازي به مقدار كافي
** براي لذت بردن از زندگي ، كافيه كمي احمق باشي . شكسپير
 ** دوتا ترکه تصميم ميگيرن فارسي صحبت کنن اولي ميگه پاشو دومي مي گه نميپاشم اولي جواب ميده نگو نميپاشم بگو پاشيده نمي شوم
** ترکه پری دریایی میبینه میگه : وای تو چقدر خوشکلی . زن من میشی ؟ پری میگه: من که آدم نیستم . ترکه میگه : فکر کردی من آدمم
** يارو ميره حرم داد می‌زنه : آقايون شلوغ نكنيد! حاجت ها قاطی‌می‌شه! من پارسال اومدم ، حامله شدم
اگه خواستي يکي هميشه دوستت داشته باشه . . . اگه ميخواي تنهات نذاره . . بهت وفادار بمونه . . . ازدواج نکن ............ سگ بخر
** دوستت ندارم به اندازه اقيانوس، چون يه روز تموم مي شه. دوستت ندارم به اندازه خورشيد، چون غروب مي كنه. دوستت دارم به اندازه روت كه هبچوقت كم نمي شه
** به ترکه ميگن : سبز ليمويي رو توصيف كن. ميگه : شما آبي آسماني رو در نظر بگير، جيش كن توش
** اگر رفتم تو يادم کن... اگر مردم تو خاکم کن... اگر ماندم در اين دنيا... به مهر خود تو شادم کن
** عشق در لحظه اي پديد می آيد ، دوست داشتن در امتداد زمان ، اين اساسی ترين تفاوت ميان عشق و دوست داشتن است
**  سبزترين سبزه ها تقديم تو باد......./ سازمان پخش علوفه دامي
** اگه تو دنيا هيچي نداشته باشي مطمئن باش سه چيز هميشه مال تو هست:خداي مهربون، فکراي قشنگ وقلب کوچيک من
** در حرکتي جالب و در نوع خود عجيب يکي از مقالات من نيز در رجا نيوز ثبت شد
** شهرزاد كشيده پايين احمد رفته روش !! ...آخرين اخبار از بازار چاي
** يادمان باشد اگرشاخه گلي را چيديم
** وقت پرپر شدنش سوز و نوايي نکنيم پر پروانه شکستن هنر انسان نيست
 ** گر شکستين ز غفلت من و مايي نکنيم يادمان باشد سر سجاده ي عشق
** جز براي دل محبوب دعايي نکنيم يادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد ** طلب عشق زهر بي سر و پايي نکني
**- يه ترکه زنش سبزه بوده، سيزده به در از ماشين ميندازتش بيرون
**- يه روز يه ميخ ميره توپاي يك اصفحاني با چكش مي زن ميره تو تا خونش در نياد .
**- ترکه نماز قضاش زياد بوده زير جا نمازش کاربن ميذاره.
**- تركه ميره جوراب بخره توش فوت ميكنه ببينه سوراخه يا نه!
**- تركه از جايي داشت ميگذشت گاوي كه كنار جاده در حال چريدن بود باديدن تركه شروع به ماماما....كردن كرد تركه با تعجب بهش نگاه كرد و گفت ما.......بيشت
**- يكبار به يك گربه ميگن مدرك تحصيلي ات چيست ميگه پيش پيش دانشگاهي
-
**- ميدوني فرق پسر ها با باطري چيه؟
-
باطري يه سرش (+) و يه سرش(-)اما پسر هاهر دو سرشون منفيه.
**- شب عيد فطر همه اصفهانيا بيرون خوابيده بودن ازشون مي پرسن چرا بيرون خوابيدين ميگن واسه اينكه پول فطرمون بيفته گردن شهرداري
**- به تركه ميگن درو ببند هواي بيرون سرده ...... ميگه. مثلا اگه من درو بندم هواي بيرون گرم ميشه
**- تركه ميره حمام ليف نداشته با اسكاج خودشو ميشورد
**- از ملا نصرالدين خرش رو قرض ميخوان ميگه :خونه نيست خرش عر عر ميكنه ميگن پس اين چيه ميگه :حرف خررو قبول داري يا حرف منو
**- مادر:حسنك زود برو دماغت را بگير ………….حسنك:مامان به خدا من دماغم را به كسي نداده ام
**- يه فيلسوف بزرگ مي گه مردم 3 دسته اند : دسته اول دسته دوم دسته سوم
**- به دختره مي گن اگه دنيا رو بهت بدن چي كار مي كني مي گه من فعلا مي خوام درسمو ادامه بدم
**- اولين تست لو رفته کنکور 86: هزينه مکالمات بين شهري تو همه جاي کشور 499 ريال شده !! از کي تا حالا؟؟
الف)از وقتي ايران سل اومده. …ب)از وقتي ايران وبا اومده . ..ج)از وقتي ايران طاعون اومده. ..د) اصلا به تو چه شمارتو بگي
**- بچه گوريله به مامانش گفت ننه جون آخه چرا ما اينقدر زشتيم ...ننه گوريله ميگه قوربونه صورته پشمالو بادهنه گشادت با دماغه پهنت برم ..برو خدا رو شکر کن که قيافت مثل اين که الان داره اينو می خونه نيست
**- چرا عاقل كند كاري كه بعدا خود به خود گويد خودم كردم كه لعنت بر خودم بادا بادا مبارك بادا.
**- فوحش هاي عربي:از جلو چشمام خفه شو,كثافت مرض,پاتو از رو بوق بردار,گردن درازي مي كني؟
**- تركه ميره مرغداري,جو مي گيرتش تخم مي ذاره.
**- مي دوني شباهت پسر با ماشين لباسشويي چيه؟ هر دوتاشون تو كفن
**- به تركه ميگن چرا زنتو باچاقو كشتي ميگه والا وضع ماليمون خوب نبود كه تفنگ بخرم
**- عزيزم خيلي دوست دارم خيلي وقته كه نديدمت بزرگترين آرزوم اينه كه باز هم بيام جلوي قفست بهت غذا بدم!!!
**- اگر تكه استخواني تا ثريا رود مرداني از سرزمئن پارس پارس كنان خود را به ان رسانند
**- عزيزم قندي"نباتي"عسلس"شكلاتي داري بدي من چاييمو بخورم
**- خرسهابايه ظرف عسل خرميشن اسبها باچندحبه قندسگها با استخون خر مي شن راستي تو هنوز موز دوست داري؟؟؟؟
**- سبزترين سبزه ها تقديم تو باد سازمان پخش علوفه و دام
**- به لره مي گن تو چرا نگاه تو اينه نمي كني  …………ميگه:مي ترسم
**- به يكي مي گن اسمت چيه؟ مي گه:چون قيافم مثل معين و طرض
**- لباس پوشيدنم مثل بلاكت هاست و ژستم مثل داريوشه بچه ها به من مي گن : گوگــــوش
**- در پارکينگ خاطراتم چشماتو پارک کردم,بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نري
**- به يك بروجردي مي گنم چي كاره اي ؟ ميگه با داييم كار مي كنم . مي پرسن داييد چي كاره است ؟ ميگه بيكاره


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً