۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

اس ام اس سرکاری واسه نصف شب



*-  نميدونم خواب ديدم به تو اس ام اس دادم،خواب بودم به تو اس ام اس دادم،از خواب پا شدم به تو اس ام اس دادم،تو خواب بودی بهت اس ام اس دادم،کرم داشتم تو خواب به تو اس ام اس دادم،تو کرم داشتی نصفه شب اس ام اسو خوندی،الان خوابم دارم مينويسم،يا تو داری خواب ميبينی من بهت اس ام اس دادم،بيخيال، بخوابيم.!!!

 
*-  اين جکو تا حالا به هيچ کس نگفتم.
.
.
.
.
.
.
به تو هم نميگم

*-   نميدانم تو ميدانی که انسان بودن و ماندن چه دشوار است، چه زجری ميکشد آن کس که انسان هست و از احساس سرشار است (

*-  تف
.
.
تف
.
.
.
تف
.
.
.
تو فکر کردی من ميتونم بهت فکر نکنم؟!!

*-  دو.......... دو.......... دوس.......... دوسه.......... دوست.......... دوستت.......... دوستّا که پس گردنی بخوری درست ميشی!!!

*-  رنگين کمان پاداش کسانيست که تا آخرين لحظه زير باران ميمانند

*-  ببخشيد مزاحم شدم،شرمنده،پات از زير لحاف مونده بودبيرون،ترسيدم سرما بخوري

*-  يکی بود،يکی نبود.وقتی اين يکی بود،اون يکی نبود.وقتی اون يکی بود،اين يکی نبود.مهم نيست کی بود،کی نبود،ولی حيف که هيچوقت اين يکی با اون يکی نبود

*-  انسان ميتواند بی آنکه انسان بزرگی باشد،انسانی آزاده باشد،اما هيچ انسانی نميتواند بی آنکه آزاد باشد،انسان بزرگی باشد.

*-  دو کس رنج بيهوده بردند و سعی بي فايده کردند.يکی آنکه اين اس ام اسو همين الان خوند، و ديگر آنکه الان نخوند.

*-  تو در قلبه من جا داری تو در دل من جا داری تو در رگ من جا داری رفتم دکتر گفت انگل داری

*-  من از عمرم چه فهميدم؟نفهميدم چه فهميدم،همان اندازه فهميدم که فهميدم نفهميدم-

*-  يارو زنشو ميبره سونوگرافی، ميگن بچه پسره، ميگه: تو رو جون من ؟! اسمش چيه ؟؟!!

*-  انسان حاصل لبخندى ازخداونداست تبريك به توكه زيباترين لبخند خداوندى 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً