۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

اس ام اس عاشقونه و love


*- شکسپير: اگر تمام شب را براي از دست دادن خورشيد اشک بريزی،لذت ديدن ستاره ها را هم از دست ميدهی.

*- افسوس...آن زمان که بايد دوست بداريم کوتاهی ميکنيم،آن زمان که دوستمان دارند لج بازی ميکنيم و بعد براي آنچه از دست رفته آه ميکشيم!

*- چشم به راه آنچه ميخواهی نمان بلکه با تمام وجود آن را بجوی و بدان که در نيمه ي راه با تو ديدار خواهد کرد
*- اين اس ام اس رو براي 3 نفر بفرست، 1:بهترين دوستت 2:عزيزترين کست ..3:نفست. بعد بشين فکر کن ببين تو کدوم يکی بودی که من اين اس ام اس رو برات فرستادم.

*- چقدر سخته گل آرزوهاتو در باغ ديگری ببيني و هزار بار در خودت بشکني و اون وقت آروم زير لب بگی گل من باغچه نو مبارک !

*- عاشقا مثه 2 تا خط موازين.هيچ موقع به هم نمي رسن مگه اينکه يکی خودشو بشکنه.

*- اگه ميتونستم تو دنيا يه چيزه ديگه باشم ميخواستم اشک تو باشم که:1.تو چشت متولد شم 2.روی گونه ات زندگی کنم 3.و روی لبت بميرم

*- نیش دوست ازنیش عقرب بدتراست پس بزن عقرب كه دردش كمتراست

*- حياتم تا عمر دارم فداتم بعد مرگم خاك پاتم تاهستي خاطرخاتم

*- نميدونم خواب ديدم به تو اس ام اس دادم، خواب بودم به تو اس ام اس دادم، از خواب پا شدم به تو اس ام اس دادم، تو خواب بودی به تو اس ام اس دادم، کرم داشتم تو خواب به تو اس ام اس دادم، تو کرم داشتی نصفه شب اس ام اسو خوندی، الان خوابم دارم مينويسم، يا تو داری خواب ميبينی من به تو اس ام اس دادم، بي خيال بابا..

*- سلام من الان بالاي يه برج وايسادم شوخيم ندارم اگه بدونم دوسم نداری همين الان از همين بالا با آسانسور ميام پايين . !

*- آبميوه صداتم چرخ كرده نگاتم قربون اون چشاتم كشته خنده هاتم

*- تو خودت نمره ي بيستي تو خودت ميمون چيپسی، تو خودت نمره ي بيستي تو خودت هيچ خری نيستی، تو خودت نمره ي بيستي خر نشو هيچ ؟؟؟ نيستی . .

*-  اميدوارم هميشه سبز و با نمک باشی..
.
.
.
.
مثل اب بينی...


*- زندگی مثل امتحان املا ميمونه.هی مينويسيم و پاکش ميکنيم اما غافل از اينکه يه روز ميگن برگه ها بالا
 
*- وقتی گلدون خونمون شکست،پدرم گفت:قسمت بود، مادرم گفت:حيف شد، خواهرم گفت:قشنگ بود، دادشم گفت:کاشکی دوتا بود،اما وقتی دل من شکست،کسی حتي به فکرشم نبود!!

*- اگه خوابی بيدار شو اگه بيداری بشين اگه نشستی پاشو راه برو اگه راه ميری بدو اگه مي دوی يه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرفه من يه اس ام اس اومده !!

*- فرقی نميکند دريا باشی يا برکه ، ذلال که باشی آسمان در توست ..
 
*- مهربانی رو وقتی ديدم که کودکی مي خواست آب شور دريا رو با آبنبات کوچکش شيرين کند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً