۱۳۸۸ آذر ۲۵, چهارشنبه

اس ام اس عاشقانه و LOVE



*-
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
کشوندمت اينجا خصوصی بهت بگم خيلی دوست دارم

*-  يکروز رسد غمی به اندازه ی کوه يکروز نشاط آيد اندازه ی دشت افسانه ی زندگی همين است عزيز-در سايه کوه بايد از دشت گذشت

*- اگه يه شاپرک دنبال يه گله خوشبو ميگشت،تو رو خدا نگو من کجام

*- به یارو ميگن درو ببند هوای بيرون سرده ميگه مثلاً من درو ببندم هوای بيرون گرم ميشه؟

*- الهی مورچه گازت بگيره شامپو بره توي چشت مگس بره تو گوشت اگه فراموشم کنی

*- هيچ وقت عشق را گدایی نکن چون معمولاً هچ چيز با ارزشی را به گدا نميدن

 Miduni message yani chi? M:mehrabuni, E:eshgh, S:salamati, A:arezuye khub, G:gozasht, E:etemad! Pas ye message baraye to. (5077-0919)

*- سلام ببخشيد مزاحم شدم ميخواستم قوربونتون برم، از کدوم طرف برم؟
*- تق تق تق کيه؟

من گداي دوره گردم اومدم دورت بگردم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً