۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

اس ام اس های توووپ و جديد


  
دنيا مثل بازي گل يا پوچه!
با تو گله بي تو پوچه!

************ **
صفای ما پا برهنه ها می دونی چیه؟
اینه که ریگی به کفشمون نیست!!!

************ **
###o<-<####
این منم که از دوری تو خوابیدم روی ریل قطار. و تا SMS ندی پا نمی شم!
 

به همسرت نيکي کن . اگر همسر نداري به دوست دخترت نيکي کن . اگر دوست دختر نداري يکي پيدا کن . اگر پيدا نکردي تلاش کن . اگر تلاشت نتيجه نداد خاک بر سرت کنن بي عرضه بي خاصيت

************ **
برو بالا
.
بالا تر
.
تو هنوز فرق بالا و پايين رو نمي دوني ؟؟ تمرين کن فردا چپ و راست رو مي پرسم

************ **

اگر مي خواهيد زندگي جديدي داشته باشيد با ما تماس بگيريد.. (سازمان بازیافت زباله)

************ **

امروز سالروز تولد پت و مته ! تو هم مثل من اين روز رو به خنگ ترين کسي که ميشناسي تبريک بگو!! جنبه داشته باش واسه خودم نفرست

************ **

تو را به اندازه ساعتهايي كه به عكست نگاه ميكنم دوست دارم

از طرف عاشق دل خسته ات، کور مادرزاد

************ **
من سر راه تو دامی از عشق پهن کردم ولی تو به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی میگ میگ.. . .

************ **
یه قورباغه با یه اردک ازدواج میکنه ... اگه گفتی بچشون چی میشه ؟ ... بچه دار نمیشن ... تو رو خدا براشون دعا کن و این اس ام اس رو واسه 10 نفر بفرست تا امشب یه خبر خوب بهت برسه .. لطفاً کوتاهی نکن. یه نفر نفرستاد بچش قورباغه شد!!

************ **
مي دوني چرا من هيچوقت صدقه نمي دم؟؟؟
چون نمي خوام تو از من دور بشي.. آخه ميگن صدقه بلا رو از آدم دور مي کنه

************ **
يک گل خوشگل پشت ويترين گل فروشي ديدم!!! خواستم برات بخرمش. به فروشنده گفتم :اون گل چند؟ گفت:اون گل نيس! آينه ست


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً