۱۳۸۸ خرداد ۶, چهارشنبه

آگهی های طنز

به یک استاد جوان و ساده لوح و حتما" حتما" حتما" مجرد ، جهت تدریس خصوصی درس تنظیم خانواده به یک دختر سی و پنج ساله نیازمندیم .
خانواده محترم همین دختر سی و پنج ساله
***
هوالشافی
ترک اعتیاد شرپایی به همراه شم ژدایی ، شد در شد تژمینی ، بدون درد و ژرر جسمی یا روحی
مکان : ژلع غربی بوشتان شوشن
دکتر بهمن شیاه
***
پدر آن تیشه که بر خاک تو زد دست اجل
تیشه ای بود که شد باعث ویرانی من ...
فرزند ارشد و خلف مرحوم اکبر ساسانی ، جناب آقای محمد رضا ساسانی ! درگذشت پدر مرحومتان را به شما و خانواده محرومتان تسلیت می گویم و لیک خواشمندم اگر مایل هستید پدرتان در امتحان سخت و در عین حال شیرین حضرات نکیر و نمکر رد نشوند ، هرچه زودتر بدهی ایشان به بنده را پرداخت بفرمایید . انشاءالله تعالی .
شماره حساب 325686 بانک ملی ، شعبه مرکزی
از طرف جعفر مقروض زاده
همکار گرامی پدر از خود گذشته و در گذشته تان
***
آموزش مداحی
ده در صد تضمینی
با بهره گیری از ملودی های عارفانه، عرفای بزرگی چون ابی، شادمهر، داریوش، آرش و علی گیتور
لطفا" برای ارتباط با همکاران ما شماره دفتر مرکزیمان را در دبی _ شهر العرفاء_ از 118 بگیرید.
***
کنسرت موسیقی پاپ
با اجرای هنرمندانه گروه دوپس دوپس و با صدای دلربای مانی خاک عالم بر سر زادگان و با همکاری بانوان از آب گذشته
مکان : شهرک غرب _ خ لبخند شکفته مادر _ کوچه خوش گذران _ پلاک 13
زمان : پنج شنبه ها و جمعه ها از ساعت 6 بعد از ظهر الی ماشاءالله
*به تعدادی طرفدار پروپاقرص به شدت نیازمندیم .
یکی از حزب های سیاسی اسمشو نبرم
شماره تلفن همراه رئیس کل حزب 09121775775
***
به یک سانسورچی چشم پاک ترجیحا" هفتاد ساله _ بلکه هم بیشتر !_ جهت حذف مسائل غیر اخلاقی فیلم ها و سریال ها و حتی انیمیشن های خارجی ، که به شدت جنبه بد آموزی دارند ، نیازمندیم.
تامین برنامه سازمان صدا و سیما
***
مژده به دوستداران هنر سینما
جدیدترین سی دی های بسیار اورجینال از زندگی خصوصی زرافه ها ، کرگدن ها و گاو میش ها رسید . البته از همین الآن به شما قول می دهیم به زودی سی دی زندگی خصوصی خرها را هم برای علاقه مندان به بازار پخش بفرستیم!
آدرس مرکز پخش: همه مکان های عمومی مثل مترو ، اتوبوس و هرجای دیگری که فکرش را هم نکنید . مطمئن باشیدحتی وقتی دارید آرام در خیابان راه می روید و در افکار خود غوطه ور شده اید ما شما را تنها با گفتن همین جمله شاد می کنیم : ( سی دی جدید زندگی خصوصی رسید ! )
***
گرانی مرد
ما بهترین روش را برای رفع نگرانی از گرانی های موجود به شما توصیه می کنیم : اگر گوشت گران شد به جایش مرغ بخورید ، اگر مرغ گران شد به جایش تخم مرغ بخورید ، اگر تخم مرغ گران شد به جایش گوجه فرنگی بخورید ؛ اگر گوجه فرنگی گران شد موز بخورید که اتفاقا خیلی هم قوت دارد ! اگر موز گران شد ، به جایش سیب زمینی بخورید اگر سیب زمینی گران شد به جایش شلغم بخورید اگر شلغم گران شد به جایش کوفت ....ای بابا اصلا شما چه قدر شکمو اید ؟ مگر هیچی نخورید می میرید ؟
سازمان مبارزه با گرانی های موجود در دولت
***
دعوت به هم کاری
در عسر یارانه و غرن 31 ما نیاض مند پیش رفت ضبان فارصی و طرور کردن لقات بی گانه هستیم . به همین مناسبت از اصاطید ضبان و ادبی ات فارصی _ به خصوص اصاطیدی که همیشه نمره دیکته شان بالای 17 بوده! _ دعوت به هم کاری مصتمر میشود!
_ ترا بخدا تا بیش تر از این آب رو ریزی نکردیم بیایید کمک! _
از طرف احالی با صواد فارصی را پاس به داریم!
***
در کار خیر حاجت یک عالمه استخاره هست!!!
یادتان باشد اگر دلتان نمی خواهد گرفتار بلاهای زمینی و آسمانی بشوید باید برای هرکاری اعم از سلام کردن به اقوام و آشنایان ، خوابیدن ، بیدار شدن ، صبحانه خوردن ، ناهار خوردن ، شام خوردن و غیره خوردن ، خندیدن یا نخندیدن( و بقیه کارهایتان) باید با ما تماس بگیرید تا برایتان استخاره کنیم .
اجازه بدهید استخاره بکنم ببینم اسمم رو بگم خوب میاد یا بد؟!
***
پیام تسلیت
همکار بی شعور ! در گذشت مادر بدبختتان را به خاطر داشتن چنین فرزندی تسلیت نمی گوییم تا حرصتان را در آوریم . ضمن اظهار خوشحالی به دلیل درگذشت بسیار ناگهانی ایشان ، آرزوی مرگ هرچه سریعتر شما را از خدواند منان خواهانیم .
جمعی از همکاران با شعور .