۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

اس ام اس سرکاری


باسلام وعرض شب بخيربه شمادوست عزيزلطفأنكران نباشيدوبايك لبخندبه ادامه خواب خود بپردازيد...روابط عمومي سازمان بهم ريختن اعصاب و روان.
************ **
اميدوارم امشب كه مى خوابي قشنگترين و بهترين آدم دنيا روتوخواب ببيني ولي سعي كن بهش عادت نكني ؛آخه من هرشب نمى تونم بيام توخوابت
************ **
تو باغ دلم: . . . . تو تنهايي . . . . تنهاي تنها . . . . پس سعي كن درست به گل ها آب بدي تنها آفتابه موجود!
************ **
نيش دوست از نيش عقرب بدتر است پس بزن عقرب كه دردت كمتر است
************ **
روي چشم هاي من جا داري: . . . . . . عينك ته استكاني
************ **
اون چيه اولش منم دومش تويي آخرش زبون داره؟ . . . . . . . گل گاو زبون!!!!!!!!
************ **
سلام . . . . . . . . چيه حالا دنبالم راه او فتادي؟نميشه بهت يه سلام كرد!
************ **
طبق آخرين مصوبه دادگستري خل بودن جرم نيست آزادانه به كارت برس
************ **
ترا از گل نه از گل آفريدند ز عطر ياس و سنبل آفريدند نميدانم ترا با اين همه حسن چرا اين گونه منگل آفريدند؟
************ **
يكشب تو را از مستي تشبيه به ماه كردم لامپ صد هم نبودي من اشتباه كردم
************ **
اگه ميخواي دوست داشته باشم نقطه ها رو دنبال كن..... . . . . . . . . . ديدي كمبود محبت داري!!!!!!!!!!!
************ **دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم. جمله رو بي خيال٬نفسو داشتي؟
************ **
چمدانم را گوشه اتاق مي گذارم تو را گوشه ي قلبم اشك را گوشه ي چشمم اميد را در گاوصندوق گذاشته ام مراقبش باش! دلم روي گاز است... بوي سوختني مي ايد هود را روشن كن!!!
************ **
وقتي صدام مي کني،آرزو مي کنم اي کاش کر بودم،تو که لال نمي شي!
************ **
طوجه،طوجه:عاموظش علفباي ضبان فارصي سد در ثد تزميني،جلصه عول رايگان.
************ **