۱۳۸۸ خرداد ۶, چهارشنبه

اس ام اس سرکاری

سلام... تو رو خدا ببخش... نمي‌خواستم اين موقع شب بيدارت كنم... واقعاً ببخش.. .سعي كن دركم كني... من موبايلم گم شده زنگ بزن به گوشيم تا ببينم كجاست. شرمنده‌ام
غرض مزاحمت بود که به حمدالله حاصل شد
************************************
این اس ام اس رو وقتی دوروبرت کسی نیست بخون. اگر هم عجله داری برو یه جای خلوت و تنهایی بخونش
...
...
پشت سرتو بپا
...
...
کسی نیست داری می خونی؟
...
...
خوب خدا را شکر کسی نیست ببین سرکاری!
************************************

و من خودم را با تو تعریف میکنم
واسه همینه که زندگیم به گه کشیده شده !
************************************
بي تو هر گز نمي توانم بميرم
.
.
.
پس بيا با هم گور به گور بشيم!!!
************************************

از خدا پول خواستم، بانك داد، درخت خواستم، جنگل داد، اتاق خواستم، خونه داد، حالا مي ترسم ازش تو رو بخوام، يه گله گوسفند بده!

************************************

می دونی شکست عشقی یعنی چی؟
یعنی بری پای تخته کنفرانس بدی، بعد بفهمی زیپ شلوارت باز بوده!

************************************
می دونی فرق تو با گه چیه؟........شوخی کردم هیچ فرقی ندارین!

************************************
امشب میخوام طی یه عملیات شهادت طلبانه
.
.
.
.فدات شم
************************************

ای مسیج که میروی به سویش
از جانب من برین به رویش!

************************************

اگه عشق من تو نيستي
.
.
خوب حتما يکي ديگست

************************************

خيلي بي فرهنگ و بي شعوري
.
.
.در جامعه امروز بيداد مي کنه

************************************

عصاره همه مهربانی ها را گرفتند و از آن مادر ساختند. (ویلیام شکسپیر)

************************************

قيمت ميوه در ميادين تره بار به شدت افزايش يافت. قدر خودتو بدون هلو

************************************
آدم تا وقتی زن نداره فقط زن نداره
وقتی زن داره فقط زن داره!

************************************

بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی،... بار دوم فکر کردم دیوانه ای،... بار سوم فکر کردم دوستم داری... اما بعدها فهمیدم آدم ندیده ای!

************************************

مرد عاشق تا وقتی ازدواج نکرده ناتمام است
و وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است!

************************************

اطلاعیه عمومی: از کلیه طرفداران تیم استقلال دعوت می کنیم
پول هاشون رو روی هم بذارن و یک دستگاه فاکس برای تیم بخرند تا دوباره آبروی ایران نره.

************************************

یه روز. هه
یه روز.. هه هه
یه روز... هه هه هه
ببخشید الان خنده ام می گیره بعدا برات تعریف می کنم!
************************************

آمازون با تمام درختاش... آسمون با تمام ستاره هاش... دنیا با تمام آدمهاش... بارون با تمام قطراتش خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی، خیلی می شه!
************************************

ميدوني بني‌آدم اعضاي يكديگرند يعني چي؟ يعني مثلا تو جيگر منی
************************************


جهان بيش از ۶ ميليارد نفر جمعيت داره...عجب...يكي نيست به من احمق بگه: چرا واسه تو مسيج مي‌فرستم
************************************


هر زنی دو مرد را دوست دارد.
یکی ساخته تخیلات اوست، و دیگری هنوز به دنیا نیامده!
************************************


فرخنده ميلاد باسعادت دومين گوسفند شبيه سازي شده بر شما و ساير گوسفندان اين مرز و بوم مبارک باد
************************************


برگ از درخت خسته میشه
پاییز همش بهونه است
************************************


فردا ماه گرفتگی شروع می شه. اگر منو گرفتن، تو مواظب خودت باش!
************************************

زبان اجوج مجوج بلدي ؟ " يراكرس متشون يسراف نزن روز يرايم راشف تدوخ هب يراد يليخ منكيم ساسحا " لطفا از آخر بخون!
************************************


ببخشید از شرکت گاز مزاحمتون میشم میشه یک گاز از لپتون بگیرم
************************************

یه خروس دارم روزی 6 تا تخم می ذاره
باور نمی کنی؟ اینم عکسش:
_=/.l.\=
_(^\/^)
.\{= =}/
_j-----L
این هم تخم هایی که می ذاره:
O O 0 O O 0
************************************


یه معادله خیلی جالب :سن خودت رو ضرب در ۴ کن.با ۱۴ جمع کن.حالا تقسیم بر ۳ کن.بعد اینکه نتیجه رو به دست آوردی.برای ابله بعدی بفرست

************************************


قد
قد
قد
قد
خوبه , فردا تخم گذاشتنم ياد ميگيري !!!!!!