۱۳۸۸ مهر ۲۰, دوشنبه

بازم اس ام اس جالب و سرکاری مخلوط

***********************

دستای گرم تو
اگه مي دونستي دستاي سرد من چقدر به گرمي دستات نيازمنده... اينقدر دست تو دماغت نمي کردي!
***********************

عاقل ترین آدم
اگر ازمن بپرسند بهترين، زيباترين، شجاع ترين، محبوب ترين و عاقل ترين دوستی که داری کيه؟ انگشتمو به طرف تو دراز مي کنم و مي گم: اين نمي تونه باشه!
***********************

چیکار کنم
دلم از دوريت پاره پاره شد دوختمش حالا تنگ شده . چيكار كنم ؟

***********************

ثبت نام حج تمتع
نام نویسی جهت اعزام فوری به حج تمتع امسال شروع شده است. جهت اقدام به دفتر تهیه و ارسال چارپایان جهت ذبح در عید قربان مراجعه فرمایید.
***********************

تو هم خوشگلی هم باهوش
تو هم خوشگلی، هم باهوشی، هم زرنگی.. .آدمهایی خیلی بهتراز من گیرت میاد!!

***********************

هى لوتى! 3راه بيشترندارى 1با من باشى 2با تو باشم 3توافق کنيم که باهم باشيم
***********************


هیسسسس! آروم!موبایلتووردار...حالابذاررولپت!‏‏ماااااااچ...‏‏‏‏‏حالابذاردرگوشت!‏دو ست دارم.
***********************
هزارشاخه ی رزتقدیم به آینه ی شکسته ای میکنم که لبخندزیبای تو راهزاربارتکرار میکند.
***********************
شب بود وخورشيد به روشني ميدرخشيد پيرمردي جوان يكه و تنها همراه با خانواده اش در سكوت گوشخراش شب قدم زنان ايستاده بود
***********************
نام علي عدالت،ذكرعلي عبادت،راه علي سعادت
***********************
میدونی بی نمک ترین آدم دنیا کیه؟توئی!آخه عسل که نمک نداره جیگرم!
***********************
میدونی بازی زندگی چیه؟توچشم میذاری،من قایم میشم،بعدتومیری یکی دیگرو پیدامیکنی....
***********************
میدونی اوج رفاقت کجاست؟یادکسی باشی که اصلأ یادتونیست!
***********************
می گویند شیشه ها احساس ندارند... اما وقتی روی شیشه بخار گرفته ای نوشتم...دوستت دارم...آرام گریست...
***********************
من اینجا بس دلم تنگ و هر سازی که می بینم بد آهنگ است .بیار توشه برایم قدم در راه بی برگشت گذارمببینم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است .

***********************