۱۳۸۸ شهریور ۱۶, دوشنبه

*******

اس ام اس هاي جديد و توپ
در پارکينگ خاطراتم چشماتو پارک کردم. بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نري!
++++++++++++++++******

تقديم به کسى که درکنارم نيست، اما حس بودنش به من شوق زيستن مى دهد.
++++++++++++++++******
صبح که چشماتو باز مي کني، بدون ديشب يه نفر به شوق ديدن تو چشماشو بسته.

++++++++++++++++******
کاش بدوني نبودنت، يا تا ابد نديدنت، بهونه اي نيست براي از ياد بردنت. کاش قطره اي اشک بودم که در چشمانت متولد مي شدم و بر گونه هايت زندگي مي کردم و بر لبانت مي مُردم تا بداني چقدر عاشق تو هستم.
++++++++++++++++******
کاش در کتاب قطور زندگي سطري باشيم ماندني، نه حاشيه اي از ياد رفتني
++++++++++++++++******
نظامي ترين جمله عاشقانه: توي اردو گاه قلبت ، منم يه اسير جنگي ، تو منو شکنجه ميدي ، توي اين قلعه ي سنگي

++++++++++++++++******

آن سوي دلتنگي ها هميشه (خدايي) هست که داشتنش جبران همه ي نداشتن هاست...!

++++++++++++++++******

من مي دونم که قشنگي راه رفتن زير بارون اينه که هيچکس اشکام رو نمي بينه. گفتي دوستم داري به اندازه همه قطرات باروني که به صورتت برخورد مي کنه و منم گفتم دوستت دارم بدون توجه به چتري که رو سرت داري!!!

++++++++++++++++******

آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود، سهم تو از زندگی یک عمر خوشحالی شود.

++++++++++++++++******

اي كاش به زماني بر مي گشتيم كه تنها غم مان شكستن نوک مدادمان بود.

++++++++++++++++******

قشنگ ترين لحظه هايم را با سخت ترين دقايقت عوض مي کنم تا بداني عاشق ترين پروانه ات بودم و مجنون ترين ديوانه ات هستم

. ++++++++++++++++******

اگه گفتي امروز چه روزيه؟ ... بگو ديگه ... زياد فکر نکن، امروز همون روزيه که دلم برات تنگ شده!
++++++++++++++++******

زندگي کن و لبخند بزن به خاطر آنهايي که با لبخندت زندگي مي کنند
++++++++++++++++******
به <@> من تو ><( ( (:> ............ ......... .....نفهمیدی؟ میگم به چشم من تو ماهی

++++++++++++++++******

وقتي از همه چي خسته شدي وقتي حس مي کني همه درها به روت بسته شده وقتي دلت پر از غم و غصه ست ، تا جايي که مي توني دستات رو به طرف آسمون بلند کن و با تمام توان بزن تو سرت !!!

++++++++++++++++******

میدونی رفیق : اگه حماقت وجود نداشت ، دانایی هم معنا نداشت . اگه زشتی نبود ، زیبایی هم بی معنی بود . میبینی ، دنیا به تو هم نیاز داره دیوونه ، ولگرد ، ž
++++++++++++++++******