۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

اس ام اس جدید و داغ

اس ام اس هاي جديد و سره كاري
ببخشید ! جام زرین شما توی وسایل من پیدا شده ! میشه من اسیرتون بشم !!؟
بنيامين بعد از ديدن زليخا: اي کاش منو گرگ خورده بود !!!
سلام خوبی ؟ امروز رفتم دکتر ، گفت رگهای قلبت بسته شده ! شرمنده دیگه راهی برای بیرون اومدنت نیست
فرمان آنخ آتون به یوزارسیف: موتور زلیخا تازه تعمیره، تخته گاز نرو. اگه ایرانسل داری این کد رو وارد کن . تمام تماسهات ، اس ام اسهات با تمام خطوط رایگان میشه. . . . . . . *140*zereshk#
هموطنان عزیز توجه کنند هرشبی که فرداش تعطیل بود شب جمعه نیست......ستاد اصلاح الگوی مصرف
الهی فندق بشی ، سنجاب بشم گازت بگیرم !
کوتاه ترین فاصله برای دوست داشتن ، فقط یک لبخنده ولی تو نیشتو ببند ! چون من بدون لبخند هم دوست دارم ! امروز سالروز در گذشت مخترع sms است. برای شادی روحش ۳ تا اس ام اس بلند بفرست! دلم میخواد برات بمیرم ولی خودت که میدونی پهلوانان هرگز نمیمیرند…!!
خدا یکتاست ، قلب تنهاست و کسی که این Sms رو می خونه عزیز دل هاست.
جوایز قرعه کشی بانک معتادان جوان : ۱۰۰۰دستگاه پیک نیک ۱۰۰کمک هزینه خرید منقل و بافور ۱۰هزینه سفر به زاهدان و هزاران جایزه یک مثقالی عزیز دلم اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن میگم چرا شما زحمت كشیدین!!! خودم می آوردمش !
هر وقت دلت واسم تنگ شد متن زیر رو بخون . . . ای کلک چه زود دلت برم تنگ شد.
هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را . . هیجان زده نشو پشت خاور نوشته بود
عشق من از وقتی رفتی خونه تاریکه … چراغ خونه خاموشه … . . لامصب فیوز کنتورو رو چرا بردی با خودت
آخه
.
.
.
. من که با تو تعارف ندارم اگه چیزی بود همون بالا می گفتم دیگه !!!
یک باب خانه در نیاوران به مساحت ۴۵۰ متر مفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی… به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگیت
اخبار اعلام کرده زیباترین کره خر دنیا گمشده . . . . بچه نشو ! برگرد
الهی شمع بشی، پروانه شم، دورت بگردم … بعدش فوتت کنم، خاموش بشی، هرهر بخندم چیه تاsmsمیاد مثل قورباقه میپری رو گوشیت برو كارت ندارم
امروزجمعه است گفتیم یادی ازاموات کنیم .... چطوری جنازه؟ سیب. . . هلو. . . موز. . . انار. . . خیار. . . کیوی. . . انگور. . . گیلاس. . . آلبالو. . . زردآلو. . . . . . . این همه میوه تو چرا شکل شلغم شدی؟ !