۱۳۸۹ دی ۵, یکشنبه

جوک های باحال ... بازم خواهش میکنم به کسی بر نخوره اینا همش جوکه برای نشاندن لبخندی بر روی لبان شما


ترکه از یه دختره می پرسه اسم شما چیه؟ دختره می گه اسم من توی تمام باغچه ها هست. ترکه می گه: آهان فهمیدم، شلنگه
دکتر از ترکه میپرسه: این همه قاشق تو شکم تو چیکار میکنه؟!! میگه: خودتون گفتین روزی یه قاشق بخور
تركه زنگ میزنه 118 میگه: شماره غضنفر رو دارید، یارو میگه: نه، بعدش تركه میگه: پس من میگم تو یادداشت كن
از ترکه می پرسن نخست وزیر به انگلیسی چی می شه؟
می گه :First And Under !!!
به تركه میگن: چند تا حیوون نام ببر كه پرواز كنه. میگه:كبوتر، كلاغ، خر! بهش میگن: بابا خر كه پرواز نمیكنه! میگه: بابا خره دیگه، یهو دیدی پرواز كرد!
تركه تو اتوبوس یه دختره خوشگل رو میبینه، پیاده كه میشه شماره اتوبوس رو بر میداره!
ترك میشینه تو تاكسی، راننده بهش میگه: داداش دستت لای در گیر نكنه. تركه هم میاد آخر مرام بگذاره، میگه: داداش سرت لای در گیر نكنه
به لره میگن تو چرا ریش نداری؟ میگه من به مامانم رفتم!
صرف فعل نشستن به گویش لری: مو بنشینم، تونم بنشینی، اونم بنشینه، ما که بنشینم، شمام که بنشینید، دیه جا نی اونا بنشینن!
یه روز سه تا دیوونه رو می اندازن تو یه اتاق دو تاشون مى رقصن، یکیشون هم میگه: سبز - آبى - قرمز ازش می پرسن چرا این جورى می گى؟ میگه من رقص نورم!!!
تو اتاق عمل بیمارستان مغز یك میوه فروش رو با یك روضه خوان عوض میکنن . بعد از بهبودی رفتن دیدند میوه فروشه میگه اگه خدا بخواد سیب كیلو 300 تومان و . . . رفتند مسجد دیدند روضه خونه تند تند دستاشو به هم می زنه و میگه بدو بدو كه امام حسینو كشتند . . .
مادر پسره براش میره خواستگاری، پدر دختره میپرسه خوب پسرتون چه کاره هست؟
مادره میگه: پسرم دیپلماته پدر دختره میگه: اوه چه عالی! یعنی چی؟ مادره میگه: یعنی از وقتی پسرم دیپلمش گرفته همینطوری ماته
یارو لنگ بوده با کشتی میره سفر... وقتی برمیگرده رفیقش میگه خب سفر خوش گذشت؟؟ میگه نه بابا همش استرس داشتم هی می گفتن لنگرو بندازین تو آب
از بچه یه آخونده میپرسن بابات چیکارست روش نمیشده بگه آخونده میگه کمربند مشکی قرآن داره
رئیس: خجالت نمیكشی تو اداره داری جدول حل میكنی؟ كارمند: چكار كنیم قربان، این سروصدای ماشینها كه نمیذاره آدم بخوابه!
به پدر حسین فهمیده میگن نظرت درباره پسرت چیه؟ میگه برو بابا هنوز دارم قسط تانك رو میدم!
از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من از شیشه پاک کن استفاده می کنم!
دو تا سوسک پولدار ازدواج می کنند. ماه عسل میرن توالت فرنگی!
تركه میره پارتی فرداش دوستش میگه دیشب خوش گذشت؟ میگه آره خیلی باحال بود من را هم خیلی تحویل گرفتن اسم یه گل هم روم گذاشته بودن هی می گفتن اسگل باید برقصه اسگل باید برقصه
از تركه می پرسند چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟ میگه : آخه من امتحان كردم.. پیاده خیلی راهه
به ترکه میگن: توی عمرت، سختترین كاری كه كردی چی بوده؟ میگه: پر كردن نمكدون! میگن: چرا؟ جواب میده: آخه سوراخهاش خیلی ریزه

ازتركه می پرسن كجای تهران می شینی می گه هرجاخسته شدم!!!!
تركه جلوی پمپ بنزین داشته سیگار میكشیده، بهش میگن: جلوی پمپ بنزین سیگار نكش.میگه: هه هه! من جلوی بابام هم سیگار میكشم
تركه میره ماشینشو بیمه كنه، آقاهه بهش میگه ایشااله هیچوقت از بیمه تون استفاده نكنید، تركه هم میگه ایشااله تو هم از این پوله خیر نبینی
تركه:آقا این همسایه مون ساعت 2 نصفه شب هی با مشت میكوبید به دیوار خونمون! دوستش:عجب آدم های مردم آزاری پیدا میشن.حتماً نذاشتن بخوابی؟ تركه:نه,خوشبختانه خواب نبودم,داشتم شیپور تمرین می كردم

به رشتیه میگن زنتو دیدم تو ماکسیما با یک مرد غریبه که 190 تا داشتن میرفتن!! رشتیه میگه: آره ماکسیما 190 تا رو راحت میره!!!
به رشتیه میگن چرا از سربازی معاف شدی؟میگه آخه من تك پدر هستم

لره با ذوق به دوستش میگه : بالاخره بعد از 2 سال این پازل رو حلش کردم! دوستش میگه 2 سال زیاد نیست؟ لره میگه: نه بابا رو جعبش نوشته 7 تا 10 سال

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً