۱۳۸۹ آبان ۱۸, سه‌شنبه

جوک های باحال ..... نمیدونم سری چندم ولی یه جوک باحاله


زن انگلیسی ، فرانسوی و لر با هم قرار میزارن كه اعتصاب كنن و دیگه تو خونه كار نكنن ، و بعد از یك هفته نتیجه كارو بهم بگن.
زن فرانسوی گفت:
به شوهرم گفتم كه من دیگه خسته شدم بنا براین نه نظافت منزل ، نه آشپزی ، نه اوتو و خلاصه از اینجور كارا دیگه بریدم . خودت یه فكری بكن من كه دیگه نیستم یعنی بریدم.
روز بعد خبری نشد ، روز بعدش هم همینطور .
روز سوم اوضاع عوض شد ، شوهرم صبحانه را درست كرده بود و اورد تو رختحواب من هم هنوز خواب بودم ، وقتی بیدار شدم رفته بود .
زن انگلیسی گفت:
من هم مثل فرانسوی همونا را گفتم و رفتم كنار.
روز اول و دوم خبری نشد ولی روز سوم دیدم شوهرم
لیست خریدو كاملا تهیه كرده بود ، خونه رو تمیز كرد و گفت كاری نداری عزیزم منو بوسید و رفت.
زن لره گفت :
من هم عین شما همونا رو به شوهرم گفتم
روز اول چیزی ندیدم
روز دوم چیزی ندیدم
روز سوم چیزی ندیدم
شكر خدا روز چهارم یه كمی تونستم با چشم چپم ببینم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً