۱۳۸۹ فروردین ۳۰, دوشنبه

اس ام اس عاشقونه و love


 میگن 2/3 جهان رو آب گرفته, اونوقت تو ماهی کوچولوی نازنازی تو قلب من چکار میکنی؟
************************************
سوزن رفاقت در تیوپ قلبم فرو رفت و گفت: فیسسسسس. تازه فهمیدم پنچرتم رفیق
************************************
جلوی قلبم یک پوست موز انداختم تا هر وقت رد میشی بیفتی تو قلبم
************************************
حلالم کن: اگر دوری, اگر دورم, اگر در گریه میخندم , حلالم کن:که مجبورم , نگو عادت کنم بی تو, که میدونی نمی تونم, که میدونی نفسهایم به دیدار تو مدیونن
************************************
زندگی را تو بساز ,نه بدان ساز که سازندو تو پذیری بی حرف, زندگی یعنی جنگ, تو بجنگ, زندگی یعنی عشق, تو بدان عشق بورز
************************************
روی گل زرشکی, با یک مداد مشکی, هزار دفعه نوشتم, تو انتهای عشقی
************************************
این دل منه. دیدیش؟ ندیدیش؟؟؟ حق داری آخه از دوریت یه ذره شده........
************************************
عاشق آن نیست که عشق تکه کلامش باشد. بلکه آن است که وفاداری مرامش باشد
************************************
تک درختی بودم, سوختم, بگذار جنگلها بسوزند...
************************************
اتل متل جدایی دلم میگه کجایی؟ دوست دارم خدایی بس که تو با صفایی
************************************

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً