۱۳۸۸ بهمن ۲۹, پنجشنبه

اس ام اس


سازنده ترين کلمه((گذشت)) استآن را تمرين کن. پرمعني ترين کلمه((ما)) استآن را به کار بر. عميق ترين کلمه((عشق)) استبه آن ارج بده. بي رحم ترين کلمه(( تنفر)) استبا آن بازي نکن. خودخواهانه ترين کلمه((من)) استاز آن حذر کن. نا پايدارترين کلمه((خشم)) استآن را فرو بر. بازدارنده ترين کلمه((ترس)) استبا آن مقابله کن. با نشاط ترين کلمه ((کار)) استبه آن بپرداز. پوچ ترين کلمه((طمع)) استآن را بکش. سازنده ترين کلمه((صبر)) استبراي داشتنش دعا کن

************ **
سرنوشت تصميم ميگيرد كه تو در زندگي با چه كسي ملاقات كني اما تنها قلب توست كه مي تواند تصميم بگيرد چه كسي در زندگي تو باقي ميماند خوشا آنان که در بازار گيتي خريدار وفا بودند و هستند خوشا آنان که در راه رفاقت رفيق باوفا بودند و هستند

************ **
آنکه مي‌خواهد روزي پريدن آموزد، نخست مي‌بايد ايستادن، راه رفتن، دويدن و بالارفتن آموزد. پرواز را با پرواز آغاز نمي‌کنند

************ **
خيلي سخته که ببيني يه آهو اسير پنجه هاي يه شير شده!!! ولي تلخ تر از اون اينه که ببيني يه شير اسير چشمهاي يه آهو شد

************ **
سرنوشت سه دفعه بهت دروغ ميگه؟ اولين بار وقتي به دنيات مياره دومين بار وقتي عاشقت ميكنه سومين بار هم زندگي رو ازت ميگيره تا بفهمي همش خواب بود و بس

************ **
کاغذ سفيد را هر چقدر هم که تميز و زيبا باشد کسي قاب نمي گيرد براي ماندگاري در ذهن ها بايد حرفي براي گفتن داشت

************ **
متاسفانه نداري! البته تقصير هم نداري! من چيكار كنم نداري ديگه! دست خودتم نيست كه نداري! خب نداري ديگه بابا . . . لنگه نداري

************ **
من نه عاشق بودم نه محتاج نگاهي كه بلغزد بر من من خودم بودم و يك حس غريب كه به صد عشق و هوس مِِي ارزد

************ **
گريه کردم اشک بردلم مرحم نشد ناله کردم ذره اي ازدردهايم کم نشد درگلستان بوي گل بسياربوييدم ولي ازهزاران گل گلي همچون توپيدا نشد

************ **
دوستت دارم کمتر از خدا و بيشتر از خودم چون به خدا ايمان دارم و به تو احتياج
 
************ **
رفتي و نديدي که چه محشر کردم با اشک تمام کوچه را تر کردم وقتي که شکست بغض تنهايي من وابستگي ام را به تو باور کردم

************ **
انسان همچون ستوني از نور در ميان خرابه هاي بابل ، نينوا ، پالمير و بمبئي ايستاد و در همان حال سرود جاودانگي سر داد : بگذار زمين هر آنچه را که داده است باز پس گيرد . زيرا من ، انسان ، پاياني ندارم

************ **
گاهي وقتا ادما در عرض چند ثانيه دل کسي رو که دوستش دارن ميشکنن منو بابت اون ثانيه ها ببخش

************ **
دخترک هميشه به پسرک ميگفت من براي 3 چيز عاشق تو شدم ::: 1-نجابت 2-وفاداريت 3-زيباييت پسرک روز تولد دختر 3 حيوان خانگي به او هديه داد 1-اسب 2-سگ 3-قناري تا دخترک خواست دليلش را بپرسد پسرک رفته بود براي هميشه

************ **
تنها بي تو منو پنجره هاي بسته ، بي تو منو و زمزمه هاي خسته بي تو منو و شب ناله هاي بارون ، تنهايي و دل به خون نشسته دل به خون نشسته بي تو غريبه گشتم ، با همه سرگذشتم رو تن تنهايي هام ، اسم تو رو نوشتم اي که نگاه ت ، زنگ صدات ، به ياد کوچه مونده تو گوش هر پنجره اي ، ازروشنايي خونده ترانه هات برده منو ، تا سرزمين رويا گفتي ازين شب سياه ، چيزي تا صبح نمونده بي تو غريبه گشتم ، با همه سرگذشتم رو تن تنهايي هام ، اسم تو رو نوشتم

************ **
چشم چشم :دو ابرو.نگاه من به هر سو:پس چرا نيستي پيشم؟نگاه خيس تو کو؟ گوش گوش دوتا گوش.دو دست باز يه اغوش.بيا بگير قلبمو.يادم تو را فراموش؟ چوب چوب يه گردن.جايي نري تو بي من. دق مي کنم ميميرم.اگه دور بشي از من .دست دست دو تا پا. ياد تو مونده اينجا.يادت مي ياد که گفتي:بي تو نمي رم هيچ جا.؟ من؟ من؟

************ **
قانون 11 نيوتون:اگه با سرعت نور حركت كني مي توني خودت رو ماچ كني

************ **
براي خريدن عشق هر کس هرچه داشت آورد،‌ ديوانه هيچ نداشت و گريست،‌ گمان کردند چون هيچ ندارد مي گريد،‌ اما هيچکس ندانست که قيمت عشق اشک است

************ **
دل هيچکس نمي سوزد براي حال غمناکم مگر سوزد همان شمعي که مي سوزد سر خاکم

************ **
اي عشق مدد كن كه به سامان برسيم چون مزرعه تشنه به سامان برسيم يا من برسم به يار يا يار به من يا هر دو بميريم و به پايان برسيم

************ **
به چشمانت عادت کرده بودم / با دستانت رفاقت کرده بودم
نمى آيى توامشب کاش ديشب / دل سيرى نگاهت کرده بودم

************ **
دلم در حلقه غمها نشسته / زبانم بسته و سازم شکسته
وجودم پر ز شعر عاشقانه ست / تو را مي خواهم و اينها بهانه ست

************ **
من ساده و بيرنگم / من عاشق دلتنگم
صد بار بزن قطع کن / من عاشق تک زنگم!

************ **
عاشقى را شرط اول ناله و فرياد نيست
تا کسى از جان شيرين نگذرد فرهاد نيست
عاشقى کار هر عياش نيست
غم کشيدن صنعت نقاش نيست

************ **
عشق آن نيست که يک دل به صد يار دهي
عشق آن است که صد دل به يک يار دهي

************ **
شمع سوزان توام، اينگونه خاموشم نکن
از کنارت مي روم، اما فراموشم نکن

************ **
بايد خريدارم شوي، تا من خريدارت شوم
بايد گرفتارم شوي، تا من گرفتارت شوم
من نيستم چون ديگران، بازيچه بازيگران
اول بدام آرم ترا، آنگه گرفتارت شوم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظ یادن نره . لطفاً