۱۳۸۷ فروردین ۲۳, جمعه

قطعات عاشقانه شماره 6

پروردگارا! تو دهنده هر نعمتي، صاحب هر حاجت و منتهاي هر اميدي. فراوان ترين سپاس ها براي توست و برترين منت ها از آن تو. به نعمت تو كارهاي نيك كامل مي گردد. اي كه به كارهاي نيك معروفي و موصوفي! مرا از كارهاي نيكت بهره مند ساز. تا از غير تو بي نياز گردم. به رحمتت اي مهربانترين مهربانان.

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-

خوشبختي به كساني روي مي آورد كه براي خوشبخت كردن ديگران مي كوشند


-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-

محبت را به هيچ چيز تشبيه نتوان كرد زيرا كه هيچ چيز دقيق تر و لطيف تر از محبت نيست. (سمنون محب

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-

عشق هرگز به رنگ ترديد در نمي آيد . (بوبن)

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-

عشق در لحظه اي پديد می آيد ، دوست داشتن در امتداد زمان ، اين اساسی ترين تفاوت ميان عشق و دوست داشتن است .

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-

نمي خوام بگم قدر 1 دنيا دوست دارم چون دنيا 1روز تموم مي شه
نمي خوام بگم سياهي چشات مثل شب پر ستاره است چون شب هم بالاخره تموم مي شه

نمي خوام بگم دوست دارم چون دوست ندارم بلكه عاشقتم

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-

از منزل كفرتا به دين يك نفس است وز عالم شك تا به يقين يك نفس است

اين يك نفس عزيزرا خوش ميدار چون حاصل عمر ماهمين يك نفس است

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-

يــزدان چوگــل وجود مــا مي آراست دانست زفعل مــا چه برخواهد خواست

بي حكمش نيست هرگناهي كه مراست پس سوختن قيامت از بهر چه خواست

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-

درس زندگي

برطبق اعتقادات خود زندگي کن .

خودت و ديگران را ببخش .

سعي کن حداقل يک بار هم که شده روش خود را تغيير دهي

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-

وقتي «قدرت عشق» بر «عشق به قدرت» غلبه کند، دنيا طعم صلح را مي چشد

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-

حالا وقتي خورشيد غروب مي کنه ديگه دلم نمي گيره؛آخه مي دونم که طلوع دوبارش با نوره گرم قلبت همراهه و دوباره دست مهربونت رو روي سرم حس مي کنم

-+-+-+-+-+-+ -+-+-+-

قسم به رويه ماه تو قسم به سرخيه لبات قسم به سبزيه چشات قسم به عشق پاک من قسم به قلب سرخ من قسم به جون و روحم قسم به قلب و آبرويم دوست دارم هميشه

يك داستان كوتاه

درويشي به اشتباه فرشتگان به جهنم فرستاده ميشود .

پس از اندك زماني داد شيطان در مي آيد و رو به فرشتگان مي كند و مي گويد : جاسوس مي فرستيد به جهنم!؟
از روزي كه اين ادم به جهنم آمده مداوم در جهنم در گفتگو و بحث است و جهنميان را هدايت مي كند و...

حال سخن درويشي كه به جهنم رفته بود اين چنين است: با چنان عشقي زندگي كن كه حتي بنا به تصادف اگر به جهنم افتادي خود شيطان تو را به بهشت باز گرداند.


يك قطعه انگليسي

Let`s keep it forever,

Never we turn a traitor.

Let`s repeat day-ever,

Never we break our firm swear.

...

http://shiny_ shells_zone. royablog. com

يك اس ام اس عشقولانه

تو را از سميم غلب و با طمام وجود دوصت دارم ... . . . . . . . . . . . . چيه?????

چرا اينجوري نگام مي کني????

مگه بي صوادا دل ندارن